Gebrek aan vertrouwen drempel voor internetbankieren

Gebrek aan vertrouwen drempel voor internetbankieren

Steeds meer Nederlanders bankieren via internet. Het nieuwe en onzekere is er voor veel mensen af. Toch is er nog een grote groep mensen die het liefst op de oude vertrouwde manier geholpen wil worden. Onderzoek onder een kleine 1.000 bankklanten wijst uit dat gebrek aan vertrouwen nog steeds een belangrijke oorzaak is voor deze houding.

Lees verder:
tijdschrift voor marketing (pdf)


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.