FeedBurner problemen
Er zijn serieuze problemen met Feedburner. Door een brand in Chicago is er een grote stroomstoring (zie bericht hieronder) en worden daardoor wereldwijd geen feeds aangeboden of geupdated! Ik stuurde een mailtje en kreeg al snel onderstaand antwoord. Ik zal deze posting updaten zodra er nieuws is.
Probleem opgelost. Mooi voorbeeld van hele goede communicatie en support! Zie hieronder.
“Hi Hans –
There was a fire at a power station in Chicago, causing a large power outage
that took down a significant portion of the downtown area of the city.
Though we host in a data center that boasts redundant power supply
(including generators), the generators failed, causing a server outage with
us and thousands of other companies who host their servers at this data
center.
We’ve just resumed operation, we are checking the integrity of the database
and are working to ensure everything is operating smoothly now that the
power has been restored and the fire has been contained.
We’re sorry for the interruption, and we are already investigating how to
protect our users from such a situation again. Dick (our CEO) is posting to
our blog momentarily with some more details, and we will post updates as we
make progress.
Thanks (as always) for using FeedBurner, and keep in touch.
Regards,
Rick”
Update 10.40u:
“Last update from our CTO: one table remaining in the database to repair,
then we’re back at 100%. Should be ready in less than 5 minutes.
—Rick
——
Rick Klau
VP, Business Development”
Update 10.45u op Feedburner weblog: FeedBurner Outage
Update 10.55u: tellers ‘lopen’ weer. Applicatie zelf heeft nog een foutmelding. Ik moet zeggen ik vind de support cq terugkoppeling zeer behoorlijk! Krijg gelijk antwoord op mijn emails.
Update 10.53u: ik krijg een mailtje van Rick: ‘It’s Up’ en dat blijkt zo te zijn. Alles werkt weer. Statistieken zijn ok. Rick heeft gereageerd in/op mijn posting. Goede support!
Hans, de support van Feedburner is inderdaad erg goed. Zo lang ik ze ken krijg ik binnen enkele uren een reactie op vragen. Storingen worden snel verholpen en ze hebben recentelijk zelfs rechtstreeks contact opgenomen met mijn hostingpartij.
Het was nu zelfs alsof je zat te skypen. Binnen enkele minuten antwoord! En zelfs door de VP business development. Dat terwijl ze natuurlijk een enorm vloed aan emails moeten hebben gehad. Petje af!
Jawel, maar ook toen was het zeer snel verholpen na een emailwisseling. Ik zag bij jou dat het wat moeizamer verliep….
@Hans: Ze leren blijkbaar heel snel 🙂
@fred: Communicatieve zelfsturing
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!