El Tiempo Honcho

5 juli 2005, 03:15

El Tiempo HonchoHeineken brengt haar Honcho ook online onder de aandacht. Fernando G?mez Velasquez brengt sinds kort dagelijks El Tiempo Honcho.

Het zal wel aan mij liggen, maar mij zie je echt niet in een Honcho verschijnen. Het geheel doet mij enkel denken aan de vele kinderen die ik vorige maand in Itali? in een poncho van Maja de Bij zag lopen;-) Iemand al een Honcho nabij de Nederlandse stranden gesignaleerd?

Wordt dit nu echt een zomerhit?

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

11 Reacties

    jos

    In ieder geval zitten er goed wat fouten in het spaans… soy 18 anos… tengo 18 anos …. en “par fernando” moet “por fernando” zijn…


    5 juli 2005 om 05:00
    wilph

    Nu ben ik helemaal geen strandmens (in de zomer dan), maar het lijkt me niet al te interessant. Ik kan me voorstellen dat je als backpacker zo’n ding misschien wel bij je wilt hebben. Vind verder ook weinig lol aan de campagne.


    5 juli 2005 om 06:47
    bramkoster

    Als Heineken hiermee de muziekfestivals bestormt (Lowlands) zoals ze tijdens het EK hebben gedaan met hun toeter, zie ik toch best een afzetmarkt!


    5 juli 2005 om 07:47
    niels

    Lowlands hoofdsponsor Grolsch zal wel balen als op dat festival iedereen met zo’n Heineken-ding loopt…


    5 juli 2005 om 10:00
    media

    Een Heineken-poncho op concerten kon inderdaad wel eens een groot succes worden.


    5 juli 2005 om 10:07
    Jan-Willem

    Als je Fernando & Penelope tegenover Erwin Krol zet is het voor mij niet zo moeilijk meer. Tien keer liever dagelijks Honcho-weer dan die waardeloze KNMI-website.


    5 juli 2005 om 13:01
    Jaap

    Begin me een beetje te ergeren aan de negatieve insteek van de Marketingfacts crew. Wordt een beetje bijdehand en onnodig kritisch. Vond de toon in het begin beter. Ga vooral niet zo door, dan verlies je mij (en ik denk nog veel meer anderen) als lezer. Grusse, Jaap


    5 juli 2005 om 13:23
    evroekel

    @Jaap: Ik kan je opmerking niet helemaal plaatsen. Het enige dat ik aangaf was dat ik een honcho persoonlijk niet zag zitten, maar dat dit meer kwam door de associatie die ik er zelf bij heb met die Maja de Bij-variant in Italie. Vervolgens stel ik de vraag of iemand al zo’n Honcho op de Nederlandse stranden heeft gezien omdat ik persoonlijk twijfel of het een hit gaat worden.

    Ik snap eerlijk gezegd niet wat daar nu zo negatief, bijdehand en onnodig kritisch aan is.


    5 juli 2005 om 16:49
    media

    @Jaap: dank voor de tip; zullen we zeker op letten. Aan de andere kant, we blijven kritisch en als iets slecht is zullen we dat zeker ook schrijven. Ik denk dat dat juist een groot verschil is met traditionele vakbladen waarin je deze kritiek niet zult lezen. En als we er naast zitten, geef gerust tegengas zou ik zeggen!


    5 juli 2005 om 18:34
    Ed

    ik, jongen van 20, zie toch om mij heen dat het aanslaat. Er wordt over gepraat en er wordt zelfs plots blikjes bier gekocht ipv van een krat.

    Misschien inderdaad wel iets te veel futiliteitsdingetje die alleen op de jongere aanslaat.


    8 juli 2005 om 15:58
    blondje

    Ik ga dus naar Lowlands en wil die poncho graag hebben, handig als er een bui komt en neemt weinig ruimte in beslag.


    7 augustus 2005 om 08:51

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!