Digitaal gummetje van Microsoft

17 september 2005, 05:49

image

Communistische dictators stonden erom bekend: het van foto’s verwijderen van voormalige kameraden. Microsoft brengt deze techniek nu naar de winkelschappen van ‘het volk’.

“The photo-editing technology was developed by Microsoft’s China research lab.”

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

4 Reacties

    Jacobien

    Handig als je relatie stuk gaat. Hoef je je foto’s niet meer in stukjes te scheuren, maar pas je je ze gewoon aan.

    Ik ruik een markt…


    17 september 2005 om 10:24
    Kasper Katje

    Wat is hier anders aan dan de erase functies in Photoshop etc.?


    17 september 2005 om 12:27
    Frank

    Ze bedoelen dat Microsoft de kloonstempel heeft uitgevonden?.

    of weet de software wat er werkelijk schuilgaat achter het meisje?

    komen ze misschien de volgende keer met tool waarmee je het meisje een beetje kan bijdraaien zodat je haar gezicht kan zien whoaaaahahaha


    17 september 2005 om 19:31
    Arnout Veenman

    “Communistische dictators stonden erom bekend: het van foto’s verwijderen van voormalige kameraden”

    “The photo-editing technology was developed by Microsoft’s China research lab.”

    Zover ik weet is China nog steeds een Communistisch land dat geen goede reputatie heeft als het om dissidenten gaat, de Chineese overheid is Microsoft vast dankbaar.


    17 september 2005 om 21:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!