Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Data & Personalisatie: een kwestie van vertrouwen? #adv

9 januari 2019, 09:55

Hoe verzamel je kennis over klanten én zet je deze kennis in zonder je klant af te schrikken? We willen steeds meer weten over onze klanten, om daarmee relevanter te kunnen zijn. Maar zitten die klanten hier wel op te wachten? Laat je tijdens het Data Driven Commerce Event inspireren door merken als Google, Centraal Beheer, De Nieuwe Zaak en Miss Etam.

Bekijk het programma

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!