Collegereeks De Psychologie van de Klant: over het fascinerende brein van de klant #adv

Collegereeks De Psychologie van de Klant: over het fascinerende brein van de klant #adv

Inspirerende reeks van 8 avondcolleges van elk drie uur waarin topwetenschappers op het gebied van marketing en consumentpsychologie ingaan op de fascinerende werking van het brein van de klant. Een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en beïnvloed kunnen worden. Met o.a. prof. Victor Lamme en prof. Ko de Ruyter.Heb je interesse? Schrijf je dan nu alvast in. Het aantal deelnameplaatsen is vanwege Corona maatregelen beperkt. Voor de collegereeksen geldt dat je je ook met meerdere collega’s op één deelnameplaats kunt inschrijven. 

Start 29 oktober


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.