Bord op schoot bij Talpa?

26 augustus 2005, 04:48

Bord op schootbij Talpa?

Bron: Gooi en Eemlander, 25 augustus 2005 (via: mediaonderzoek.nl)

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    Noedie

    Vindt het eigenlijk allemaal maar wat overdreven hoor dat gezeur over de hoeveelheid reclame.

    De hoeveelheid reclame wat een zender per uur mag uitzenden is wettelijk vastgelegd en hier zal talpa zich heus wel aan houden. Ze zenden dus echt niet meer uit dan de andere zenders.

    Dat stomme gezeur moet maar eens ophouden. Het lijkt wel alsof iedereen zit vastgeroest in een vast stramien waarbij geen plek is voor verandering……


    26 augustus 2005 om 05:12
    spin

    Eens. Niemand dwingt je naar Talpa te kijken…

    Wordt een beetje moe van het klaagcultuurtje dat hier in NL heerst.


    26 augustus 2005 om 06:55
    Arnout Veenman

    “Eens. Niemand dwingt je naar Talpa te kijken…

    Wordt een beetje moe van het klaagcultuurtje dat hier in NL heerst.”

    Als je voetbal wil kijken ben je feitelijk wel gedwongen om naar Talpa te kijken, een andere mogelijkheid is er niet. Als het voetbal kijken bij de NOS vroeger prettiger was, dan is het logisch dat mensen niet blij zijn met de nieuwe situatie en gaan klagen. Hun fijne voetbal kijk plezier wordt in hun perspectief verpest.

    Echter vergeten ze of willen ze er gewoon niet aan dat ‘hun voetbal’ niet ‘hun voetbal’ is maar business-wise een zeer waardevol stuk gelicenseerde content, die terug zal moeten worden verdiend door Talpa, voor de NOS zal dit waarschijnlijk veel minder hebben gespeeld.

    “De hoeveelheid reclame wat een zender per uur mag uitzenden is wettelijk vastgelegd en hier zal talpa zich heus wel aan houden. Ze zenden dus echt niet meer uit dan de andere zenders.”

    Uit mijn hoofd mag een zender per uur 12 minuten reclame uitzenden verdeeld over een maximum van 4 reclameblokken. Echter kun je hier om heen werken.

    Bijvoorbeeld op zondag om 19:00 tot 20:30 bij Talpa De Wedstrijden, in deze 90 minuten zou Talpa in theorie 24 minuten reclame uitzenden, namelijk de 12 minuten voor het 19 uur, en 12 minuten voor 20 uur, en in de tv programma’s voor en na het voetbal programma nauwelijks of geen reclame.


    26 augustus 2005 om 13:54
    maarten

    Lang leve talpa

    Ben het wel met je eens dat die reclame blokken te lang zijn.

    Maar toen ik hoorde dat de voetbal weg ging bij de N.o.s.heb ik een gat in de lucht gesprongen en nog steeds.

    Zal je zeggen waar om:

    Als je zondag de hele dag thuis zit en je kijkt naar sport dan zie de sporten waar Mart Smeets met die lindeberg van houden.

    Nou is dat niet zo erg ieder zijn hobby.

    Is het s`avonds zeven uur begint de sport krijg in een korte samenvatting te zien wat je hedenmiddag al op t.v. is geweest.

    Begint de voetbal nou dan moet je de gezichten al zien als ze het moeten aan kondigen.

    19.45 voetbal afgelopen de top 3 is geweest de rest kan de tering krijgen die wachten maar tot 20.30 uur.

    krijg je ander sporten tot 19.55 dan krijg je te zien wat etr op t.v. komt meestal in sport laat met mulder die nog geen skippybal kan raken.

    Dan krijg je reclame met het oude journaalnieuws.

    Dan gaan ze verder met de rest van de voetbal, maar de voetbal van Vrijdag zaterdag krijg je niet te zien JA later op de avond.

    En mijn gelijk wordt bevestigd (n.o.s. vind voetbal niet leuk) kijk maar om 20.30 uur heb je engels voetbal 5 verslagen en het is om 20.30 uur afgelopen 15 minuten betalen ze misschien wel € 100.000 voor aan channel +

    maar laten we maar aan talpa wennen wordt de zondag toch nog leuk

    Vr groet Maarten


    28 augustus 2005 om 14:32
    kelly en charlie en bas

    Wij hier op school vinden het een regelrechte schande! Punt!!!!!!! Kuszjus aan Kel!


    15 september 2005 om 11:08

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!