Blogger wordt ambassadeur
Ik lees zojuist op AdRant wat de mooie XiaXue is overkomen.
In deze posting van AdRant staat nl. te lezen dat deze lieftallige weblogger ambassor is geworden van LocalBrand (lees maar eens wat de pay-off is…). Je leest er ook meer over op Blogger Buzz:
SINGAPORE BLOGGER SCORES A HIT
This Singaporean was signed on in December by a local T-shirt brand, aptly named LocalBrand, to endorse its products.
This could make the 20-year-old freelance writer the first blogger to receive a commercial endorsement deal, which has been the domain of celebrities.
Maar wat vinden we van de vormgeving van de weblog van XiaXue, gezien ook de discussie die hier plaats vond?
De vormgeving heeft een nogal hoog “Hello Kitty”-gehalte. Maar misschien spreekt dat juist wel in het voordeel van mejuffrouw XiaXue. Het ziet er wat mij betreft tenminste niet te gelikt en daarmee te commercieel uit.
na twee pagina’s gingen mijn ogen net zo staan als die van XiaXue. beetje dichtgeknepen zeg maar. ‘k ben er niet kapot van, maar zoals Tjeerd al aangeeft zegt dat niks.
Tja, de vormgeving is nog enigszins te overzien, maar het feit dat elke blog-entry in een nieuw venster opent vind ik wat te veel van het goed.
Natuurlijk wel leuk voor XiaXue en bloggers in het algemeen, get noticed, dat is waar het om draait.
Met de vormgeving van XiaXue zelf is anders weinig weinig mis.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!