Autobeurs via online televisie te volgen

Autobeurs via online televisie te volgen

Autobeurs via online televisie te volgenIn België hebben Skynet en Febiac een website gelanceerd met online videoverslaggeving (en commercials) van de Brussels International Motor Show dat vanaf vandaag t/m 25 januari wordt gehouden. De site blijft online tot eind februari.

Het concept, dat te bereiken is via cartv.be en via autosalon.be, zal ondermeer dagelijks een reportage van een uur brengen evenals videomateriaal van de partners en on-demand videofragmenten (alleen voor Belgacom ADSL klanten). Voor de kenners: het videomateriaal wordt aangeboden aan een streamingkwaliteit van 360 kbps.

Als liefhebber van tv-commercials ben ik vooral benieuwd hoe de reclamespots op de website worden vertoond voor, tussen en na de diverse videosequenties van ondermeer fabrikanten als Saab en VW.

Er is via een bannercampagne ook een deelname van Axa dat zijn autoverzekering aanprijst via het concept.

Ideetje voor de Autobeurs in de RAI?

Bron: Digimedia


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Super. Dit swingt tenminste, goede sound. Een mooie manier om een extra dimensie te geven aan iets wat toch al emoties aanspreekt.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.