Apple en Pepsi proberen het opnieuw

Apple en Pepsi proberen het opnieuw

Apple en Pepsi proberen het opnieuwOndanks het feit dat de co-marketing campagne in de VS als mislukt mag worden beschouwd, gaan Apple en Pepsi het opnieuw proberen in Australie aldus Macworld UK.

In de VS stelde Pepsi 100 miljoen iTunes beschikbaar waarvan er vooralsnog slechts 5 miljoen zijn ingewisseld. En van die 5 miljoen iTunes is het nog maar de vraag hoeveel er op geplande wijze bij de consument zijn terecht gekomen. Vraag me overigens wel af waar die andere 95 miljoen iTunes naar toe zijn gegaan. De codes voor deze iTunes zaten toch in de doppen van Pepsi-flessen verstopt!?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.