In dit interview spreken we uitgebreid met Barry Adams. Hij is SEO Consultant en gespecialiseerd in SEO voor nieuwsuitgevers.
Wat het is, hoe je die voor jouw website checkt en tips om te optimaliserenHet crawlbudget: een niet veel gehoorde…
Interview met Lindsay Taal (Merkle) en Daan Aussems (SDIM Online Marketing) van de DDMA Commissie SearchDe DDMA Commissie Search bestaat…
Interview met Ingmar Duynisveld (ING) en Sieger van Zuiden (Accenture) van de DDMA Commissie SearchWaar halen de leden van De…
Zicht krijgen op voortgang in het verleden, de evolutie van de strategie en de bewegingen van concurrentenHoe kun je actiegerichte…
Ruim 53 procent van de search engine advertising-activiteiten (SEA) in Nederland is inmiddels geautomatiseerd. De wijze waarop en de snelheid waarmee…
De inzet van zoekmachinemarketing: de case van het Safari Meeting CentreDe vindbaarheid van het congrescentrum Safari Meeting Centre liet wel…
Google verraste de SEO-wereld begin augustus met een 'broad core algorithm update'. Als een van de eersten meldde Barry Schwartz…
SEO-tools uitgelegd: welke tool gebruik je voor welk onderdeel?SEO wordt een stuk makkelijker en efficiënter met de juiste tools. Het…
2016 is voor search advertising een veelbewogen jaar geweest. Zo hebben we de introductie van de extended text ads gehad,…
Voor marketeers die niet dagelijks met SEO bezig zijn ontstaat een wildgroei aan kennis die lang niet altijd correct isHet…