Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Optimaliseer je crawlbudget voor betere organische rankings

Wat het is, hoe je die voor jouw website checkt en tips om te optimaliserenHet crawlbudget: een niet veel gehoorde…

‘Zoekmachines zijn niet meer de enige zoekplatformen binnen search’

Interview met Lindsay Taal (Merkle) en Daan Aussems (SDIM Online Marketing) van de DDMA Commissie SearchDe DDMA Commissie Search bestaat…

‘SEO is altijd relevant, SEA niet’

Interview met Ingmar Duynisveld (ING) en Sieger van Zuiden (Accenture) van de DDMA Commissie SearchWaar halen de leden van De…

7 tips om gebruik te kunnen maken van historische zoekgegevens

Zicht krijgen op voortgang in het verleden, de evolutie van de strategie en de bewegingen van concurrentenHoe kun je actiegerichte…

Is het einde van search-marketing in zicht?

Ruim 53 procent van de search engine advertising-activiteiten (SEA) in Nederland is inmiddels geautomatiseerd. De wijze waarop en de snelheid waarmee…

Vindbaarheid optimaliseren door SEO en SEA te combineren

De inzet van zoekmachinemarketing: de case van het Safari Meeting CentreDe vindbaarheid van het congrescentrum Safari Meeting Centre liet wel…

Google-update treft vooral medische bedrijven

Google verraste de SEO-wereld begin augustus met een 'broad core algorithm update'. Als een van de eersten meldde Barry Schwartz…

De 12 beste SEO-tools die je zou moeten gebruiken

SEO-tools uitgelegd: welke tool gebruik je voor welk onderdeel?SEO wordt een stuk makkelijker en efficiënter met de juiste tools. Het…

6 search-advertisingtrends in 2017

2016 is voor search advertising een veelbewogen jaar geweest. Zo hebben we de introductie van de extended text ads gehad,…

10 misvattingen over SEO die jij als marketeer voor waar aanziet

Voor marketeers die niet dagelijks met SEO bezig zijn ontstaat een wildgroei aan kennis die lang niet altijd correct isHet…