Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Opgaan in het merkverhaal: AR als sleutel tot overtuigende brand storytelling

Wist je dat recent AR onderzoek laat zien dat deze technologie ook bij kan dragen aan overtuigende brand storytelling?

Immersive inspiration; dompel je onder in deze vette VR & AR-marketingcases.

Reese’s Puffs music boxes, Doritos Quest en Nolan Bushnell Arcade OG seriesNa een flinke hype omtrent virtual- augmented reality leek …

Podcast: Avinash Changa over de kansen van Virtual Reality

In deze aflevering van podcast-serie De Namarama Show gaat copywriter en naamexpert Floris Hülsmann in gesprek met Avinash Changa, VR-expert…

Podcast: nieuwe Microsoft HoloLens maakt marketing avontuurlijk

Vijf merken die succesvol met augmented reality aan de slag gingenVorige week zondag presenteerde Microsoft de HoloLens 2, een bril…

De onzin van voorspellingen over 2019

Zo aan het begin van het jaar worden we weer overladen met voorspellingen van wat we het komende jaar mogen…

Web Summit leert: generalist is uit, specialist is een held

Wat je écht kunt leren van Web Summit in LissabonMijn eerste jaar Web Summit. Een beetje bleu stapte ik binnen, tegelijk…

Vernieuwers aan het woord in het Top Names jaaroverzicht 2018

Top Names laat iedere week zien en horen hoe de digitalisering nu in ieder haarvat van de samenleving aanwezig is.…

De staat van data-driven marketing in Nederland

Waar staat data-driven marketing en hoe gaat het zich in 2019 ontwikkelen? De DDMA-commissie Data Decisioning & Engagement heeft vakgenoten…

DMEXCO 2018: zeven takeaways voor elke marketeer

Afgelopen week stond ik op DMEXCO, de grootste technologiebeurs voor marketeers in Europa. In een volle Koelnmesse konden beursbezoekers zich laten…

Zelf knutselen met Virtual Reality als Lego-blokje

Fast Moving Targets in gesprek met René Bolhuis (Horus)Software en electronica met een focus op virtual reality. Dat is waar…

Op expeditie naar de toekomst van seks

Boekrecensie 'Holy Fuck' door NIMA Register MarketeersOp Marketingfacts delen NIMA Register Marketeers hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant…

Nep is het nieuwe echt

Trouwen met een avatar, complete reclamecampagnes met virtuele sterren en concerten van hologrammen. Het fenomeen van virtuele beroemdheden en digitale mensen is…