Wist je dat recent AR onderzoek laat zien dat deze technologie ook bij kan dragen aan overtuigende brand storytelling?
Reese’s Puffs music boxes, Doritos Quest en Nolan Bushnell Arcade OG seriesNa een flinke hype omtrent virtual- augmented reality leek …
In deze aflevering van podcast-serie De Namarama Show gaat copywriter en naamexpert Floris Hülsmann in gesprek met Avinash Changa, VR-expert…
Vijf merken die succesvol met augmented reality aan de slag gingenVorige week zondag presenteerde Microsoft de HoloLens 2, een bril…
Zo aan het begin van het jaar worden we weer overladen met voorspellingen van wat we het komende jaar mogen…
Wat je écht kunt leren van Web Summit in LissabonMijn eerste jaar Web Summit. Een beetje bleu stapte ik binnen, tegelijk…
Top Names laat iedere week zien en horen hoe de digitalisering nu in ieder haarvat van de samenleving aanwezig is.…
Waar staat data-driven marketing en hoe gaat het zich in 2019 ontwikkelen? De DDMA-commissie Data Decisioning & Engagement heeft vakgenoten…
Afgelopen week stond ik op DMEXCO, de grootste technologiebeurs voor marketeers in Europa. In een volle Koelnmesse konden beursbezoekers zich laten…
Fast Moving Targets in gesprek met René Bolhuis (Horus)Software en electronica met een focus op virtual reality. Dat is waar…
Boekrecensie 'Holy Fuck' door NIMA Register MarketeersOp Marketingfacts delen NIMA Register Marketeers hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant…
Trouwen met een avatar, complete reclamecampagnes met virtuele sterren en concerten van hologrammen. Het fenomeen van virtuele beroemdheden en digitale mensen is…