Nederlandse bedrijfsleiders hebben wereldwijd gezien het meeste vertrouwen in AI én in hun kennis over AI. Ook zijn ze het meest bereid om te betalen voor AI. Dat is wel een minderheid: 17%.
Leiders erkennen dat het ontwikkelen van een cultuur die medewerkers inspireert en betrokken maakt van groot belang isWaar liggen CEO’s…
Vertrouwen is belangrijk in marketing. De content die je maakt, kan vertrouwen opbouwen maar ook heel makkelijk afbreken. Hoe voorkom…
Ik wil het met je hebben over vertrouwen. De basis van elke goede relatie. En misschien wel de belangrijkste voorwaarde…
Er is al veel geschreven over de opkomst van clicks en bricks. Bedrijven die een fysieke winkel en een echte…
Lezers staan vaak sceptischer tegenover artikelen van adverteerders dan tegenover gewone nieuwsartikelen van journalisten. Dat is logisch (en ook terecht),…
Hoe het vertrouwen in algoritmes beter gaat wordenDat het komende decennium dé bloeiperiode wordt van algoritmes, had de naamgever ervan – Mohammed…
Lees hier de integrale tekst, uitgesproken door Daniëlle de JongeAan de vooravond van een nieuw decennium liet de MarketingTroonrede dit…
De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…
Verliezers en ouderen voelden zich miskend en projecteren negatieve sentimenten op de financiële sector, omdat pers en politiek dat ook…
Vertrouwen is de bouwsteen van een goede relatie en reputatie, maar legt het bij menig bedrijf toch af tegen andere…
De afgelopen weken hebben we in deze serie laten zien wat de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG / GDPR) voor marketeers gaat betekenen.…