Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hebben de chiefs er nog een beetje vertrouwen in?

Leiders erkennen dat het ontwikkelen van een cultuur die medewerkers inspireert en betrokken maakt van groot belang isWaar liggen CEO’s…

Ik kreeg een brief van mijn verzekeraar. En nu ben ik chagrijnig

Vertrouwen is belangrijk in marketing. De content die je maakt, kan vertrouwen opbouwen maar ook heel makkelijk afbreken. Hoe voorkom…

Hoe zorg je ervoor dat mensen jouw organisatie vertrouwen?

Ik wil het met je hebben over vertrouwen. De basis van elke goede relatie. En misschien wel de belangrijkste voorwaarde…

Het loyaliteitsprogramma als brug tussen clicks en bricks

Er is al veel geschreven over de opkomst van clicks en bricks. Bedrijven die een fysieke winkel en een echte…

Native advertenties: de invloed van tweezijdige informatie op vertrouwen

Lezers staan vaak sceptischer tegenover artikelen van adverteerders dan tegenover gewone nieuwsartikelen van journalisten. Dat is logisch (en ook terecht),…

2020: de start van het algoritme-decennium

Hoe het vertrouwen in algoritmes beter gaat wordenDat het komende decennium dé bloeiperiode wordt van algoritmes, had de naamgever ervan – Mohammed…

Marketing Troonrede 2019: de impact op mens, markt en maatschappij

Lees hier de integrale tekst, uitgesproken door Daniëlle de JongeAan de vooravond van een nieuw decennium liet de MarketingTroonrede dit…

Klant centraal, het mag wat kosten

De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…

Is de reputatie van financials nog te redden?

Verliezers en ouderen voelden zich miskend en projecteren negatieve sentimenten op de financiële sector, omdat pers en politiek dat ook…

De toekomst van digitaal vertrouwen

Vertrouwen is de bouwsteen van een goede relatie en reputatie, maar legt het bij menig bedrijf toch af tegen andere…

Hoe profiteer je als marketeer van de GDPR?

De afgelopen weken hebben we in deze serie laten zien wat de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG / GDPR) voor marketeers gaat betekenen.…

De focus op meetbaarheid gaat ten koste van vertrouwen en creatie

Het kan niemand ontgaan zijn: de belangstelling voor social media als fenomeen neemt af. De hoopvolle berichten dat er iets…