Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Opgaan in het merkverhaal: AR als sleutel tot overtuigende brand storytelling

Wist je dat recent AR onderzoek laat zien dat deze technologie ook bij kan dragen aan overtuigende brand storytelling?

Hooghoudt 16 – Wát een merkverhaal!

Storytelling lijkt te zijn uitgevonden voor het verhaal van een vat met een vlekjeGisteren vond in Amsterdam de lancering plaats…

‘Echt nep’ biedt positief verhaal voor de toekomst

'Een goed verhaal hoeft helemaal niet waar te zijn, belangrijker is dat het mensen verbindt.'Ik dacht de wereld van crypto,…

Waarom Bingemarketing ertoe doet

Stop met de versnippering, de organisatie- en datasilo’s, het kortetermijndenken en het van campagne naar campagne hollenWaarom vinden marketeers het…

‘Kritiek op brand purpose is naïef en onterecht’, stelt Peter Field

Vooral merkeffecten die verband houden met vertrouwen, commitment en bekendheid scoren bijzonder in goed uitgevoerde cases Vers onderzoek van effectiviteitsexpert,…

De klant is je held, niet het merk

Boekrecensie van StoryBrand (Donald Miller)Hoe bouw je een StoryBrand? Simpelweg door storytelling toe te voegen aan merkbouw? Eigenlijk wel. Auteur Donald…

Geen mens weet wat het contentteam uitvreet

'Een Chief Content- of Chief Storytelling Officer zou uitkomst bieden'Ongeveer dertig procent van de contentteams geeft aan dat de rest…

Het oog wil ook wat (maar wat eigenlijk?)

Een goede visuele-contentstrategie werkt voor je marketing en communicatieWe weten dat beelden bij artikelen heel belangrijk zijn. Maar wanneer is…

Waar horen virtual humans?

Corporate is onpersoonlijk en medewerkers zijn grillig, virtual influencers kunnen helpenEmployee advocacy kan fantastische effecten hebben op je bedrijf. Dat…

Zeven punten die veel mensen totaal verkeerd begrijpen over storytelling

Storytelling is niet bedoeld als excuus om sprookjesvertellend door het leven te gaanHet Verhaal is precies zo oud als de…

Frictie – Waar gáát dit boek eigenlijk over?

Als we denken dat álles te vatten is in data, hebben we het mis. Maar wat betekent dat voor marketeers?Miriam…

Merkvraag 17: hoe maak je je merkverhaal succesvol?

Iedere week bespreek ik een praktische vraag over merkstrategie. Deze week: denk je aan merkbouwen, dan denk je snel aan…