Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Nederlandse consument blieft liever offline dan online reclame

Maar TikTok is wel voor het tweede jaar op rij meest favoriete advertentieplatform bij consumenten wereldwijd, zo meldt KantarConsumenten zijn…

Positief nieuws over tech, copycats & alternatieven voor het ‘onaantastbare’ Google

Nog meer social-audiomogelijkheden. Positief nieuws over tech. Een wereld zonder e-mail. En opnieuw een nieuwe consumentvriendelijke zoekmachine. Dit en nog…

Ze komen eraan, de Illuminariums en andere trends

Hele mooie inspirerende kijkjes in de toekomst, social-mediacijfers, illuminariums, een pasta-playlist, een schilderij tot op de honderdste millimeter en maak…

Zo slecht is jouw Spotify en Prof G doet zijn voorspellingen voor 2021

Deze nieuwe week van Koot met finite en infinite games, Dall·E, Simon Sinek, Foodini en nog veel meerEn wij dachten…

Spotify als model voor de nieuwe marketeer

Neemt de machine marketing over of gaan we dit voorkomen?De smart devices zijn bezig met een grote opmars en dit…

Blendle overgenomen: begin van succes of tijd voor een alternatief?

Alleen door te innoveren kan Cafeyn/Blendle overlevenMet de overname door het Franse Cafeyn kan Blendle voorlopig nog voortbestaan. Om levensvatbaar…

Waarom audio advertising belangrijk wordt in je advertentiestrategie

Audio advertising gaat groot worden. Want met adverteren via muziekstreamingdiensten kun je je doelgroep op basis van interesses en gedrag goed…

Nike lanceert een site voor Netscape Navigator 4.x om sneakers te verkopen

Ook in de week van Koot: met dit lieve lettertype kun je gewoon niet vloekenEen indrukwekkend statement van Nike, een…

Zetten we een eerste stap richting de nieuwe wereld van Yuval Noah Harari?

Plus het Wile E Coyote-effect, puzzelen tot je rood ziet en meer in de week van KootNederland gaat weer een…

Podcast-SEO: tien tips om het meeste uit je podcast te halen

Met meer dan 850.000 actieve podcasts, dertig miljoen afleveringen en nog veel meer uren aan content zijn podcasts een razendsnel…

FutureWatch: het einde van het ‘all you can eat’-abonnement van Netflix, Spotify en Blendle

Hoe de nieuwe Blendle-voorwaarden andere abonnementsmodellen inluidenHet tijdperk dat je voor een laag bedrag per maand 'alles' kon kijken (Netflix), luisteren…

Social Update: Facebook Dating en Stories op Spotify

Bijna dagelijks worden de verschillende sociale media verder vernieuwd. Om als online marketeer voorop te blijven lopen, delen wij maandelijks…