Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Segmenteren op productvoordelen

Een betere manier om je markt te segmenteren en de concurrentie duidelijk in beeld te krijgen.

‘Personalisatie net zo effectief als een dronken aap laten darten’

We willen het allemaal, althans zo lijkt het. Het is een ongemakkelijke waarheid: "Personalisatie werkt niet". En dat gaat ook niet gebeuren. Dus.

Succesvolle e-bike vraagt om marketingmoraal

'Ga langs een fietspad staan en je ziet na tien minuten dat het niet de best afgetrainde lijven zijn die…

Geld verbranden kunnen we allemaal!

'B2B-marketing op LinkedIn: gebruik je data, gebruik je kennis van je klanten, gebruik je gezonde verstand'Voor marketeers in B2B is…

Post-covidmarketing: Revenge Spenders en Resetters

De post-covid rebound wordt door verschillende mensen op verschillende manieren verwerkt - dus ook door geheel nieuwe marktsegmentenWe naderen het…

Waarde data in e-mailmarketing: klantgedrag en segmentatie

Serie van drie blogartikelen over data en e-mailmarketing. Deel twee: klantgedrag en segmentatie voor e-commerceOver het algemeen beschikken webshops over…

Waarom B2B-organisaties moeten starten met websitepersonalisatie

Wanneer je iemand vraagt naar zijn of haar favoriete online ervaring, hoor je vaak namen zoals Bol.com, Google, Facebook, Amazon…

Van traditionele segmenten naar gedragssegmenten

Anno 2019 worden we iedere dag opnieuw blootgesteld aan gemiddeld vier- tot tienduizend advertenties: tv-reclames, gedrukte advertenties, banners op Facebook…

Segmenteren met behulp van data

Tien tips om je digitale marketing persoonlijk te makenMeer dan 50 procent van de marketeers vindt het lastig om te segmenteren op data. Veel…

Wat experts zeggen over personalisatie

Iedereen wil 'iets' met personalisatie, maar hoe begin je? Wat heb je nodig, welke tools gebruik je en hoe richt…

Fuck millennials!

De zin en onzin van onderscheid maken tussen generatiesNiet dat ik iets heb tegen iedereen die tussen 1980 en 2000…

M! International Cherry Picking: Danone, Womentors en Apple’s Shock & Awe

Megamerken in een flowchart, Danone's tribale aanpak, traditionele jonkies en een hotlist vrouwelijke marketing-iconenWe beloofden een onregelmatige rubriek met internationale…