Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De belangrijkste trends in programmatic

Programmatic advertising zal ook dit jaar de digital marketing-sector blijven domineren. Afgelopen jaar bleek dat de efficiëntie en de effectiviteit…

Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potentiële) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat…

Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potentiële) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat…

Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potentiële) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat…

Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potentiële) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat…

Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potentiële) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat…

Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potentiële) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat…

Tim Geenen (Faktor): “Wij geven consumenten controle over hun data”

Tim Geenen werkte jarenlang bij Bannerconnect en richtte onlangs Faktor op, een nieuwe speler in de advertisingmarkt die inspeelt op…

GDPR is een uitdaging voor marketeers en uitgevers – is blockchain het antwoord?

Vanaf 25 mei 2018 hebben we te maken met een nieuwe privacywet, de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) - in Europees…

Tim Geenen (IAB Nederland): “Programmatic marketing kan transparant zijn – kán, ja”

Tim Geenen werkte jarenlang bij Bannerconnect en richtte onlangs Faktor op, een nieuwe speler in de advertisingmarkt die inspeelt op…

Waarom viewability geniaal is – en tegelijkertijd niets zegt

Viewability, het percentage van je vertoningen dat ook daadwerkelijk in beeld is geweest, is al geruime tijd een belangrijk onderwerp in…

Is het niet eens tijd om te beginnen met programmatic digital out of home?

Programmatic advertising heeft in een korte tijd de displaymarkt op z’n kop gezet. Wij verwachten dat dit binnenkort ook zal…