Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe programmatic display advertising ingezet kan worden voor B2B-doeleinden

Online advertising voor B2B behoeft in veel gevallen een andere aanpak dan B2C-advertising. De weg naar de gemiddelde consument is vaak…

Programmatic advertising verschuift naar adverteerderzijde

Transparantie in inkoop belangrijkste drijfveer in-house transitie programmatic advertisingHet in-house organiseren van digitale marketing is een actueel onderwerp in organisatie-ontwikkeling.…

GDN of DV360: Welk display-platform is de juiste keuze?

De afgelopen jaren is display, mede dankzij de opkomst van programmatic advertising, niet meer weg te denken uit de marketingwereld.…

Zetten we een eerste stap richting de nieuwe wereld van Yuval Noah Harari?

Plus het Wile E Coyote-effect, puzzelen tot je rood ziet en meer in de week van KootNederland gaat weer een…

Dit zijn de trends van 2020 in programmatic advertising

IAB-taskforce zet nieuwe ontwikkelingen en veranderingen op een rijWat zijn de nieuwste ontwikkelingen in de programmatic-sector? Welke veranderingen zijn gaande?…

Online reclamefraude lijkt een onoplosbaar probleem

Er wordt netjes getekend op de stippellijn, desnoods door een inkoopafdeling waar men het verschil niet weet tussen rectangles en…

De belangrijkste trends in programmatic

Programmatic advertising zal ook dit jaar de digital marketing-sector blijven domineren. Afgelopen jaar bleek dat de efficiëntie en de effectiviteit…

Programmatic tv ontgroeit kinderschoenen, maar spelregels blijven onduidelijk

Na alle online marketing-events van afgelopen jaar, waar iedereen over elkaar heen buitelt om te benoemen dat mobile echt de…

Stand van zaken: data-integratie tussen programmatic display en social advertising

Social en programmatic display advertising zitten in de lift. Binnen de totale ad spend van digitale marketing in Nederland in…

Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potentiële) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat…

Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potentiële) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat…

4 redenen waarom DSP’s het Google Display Network verslaan

Marketeers en mediabureaus vragen mij vaak wat het verschil is tussen programmatic advertising met het Google Display Network (GDN) en…