Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De invloed van het ‘Irma-effect’ op website-optimalisatie

Het ‘Irma-effect’: ontstaan dankzij gebarentolk Irma Sluis, die aan het begin van de coronacrisis regelmatig te zien was tussen Mark…

Hoe een infographic bijdraagt aan hogere rankings in Google

Wist je dat afbeeldingen zeshonderdduizend keer sneller verwerkt worden door het menselijk brein dan tekst? En dat 80 procent van…

Hoe werkt semantisch optimaliseren precies?

Old school SEO versus new school SEO, oftewel semantisch optimaliseren. Wat is het en hoe werkt het? Dat lees je…

Weet waar je voor optimaliseert

We veranderen wat af aan onze websites, allemaal om conversies te verhogen of andere KPI's te halen. Wat we hierbij…

Internet is fucked-up, wie pakt de verantwoordelijkheid?

Digital Wednesday over PublicSpaces, psychologie en optimalisatie-obsessie“We fucked up the internet!” Dat was afgelopen week de boodschap van Digital Wednesday,…

Effecten van Google Medic-update in Nederland

Elke keer is een Google-update weer spannend, want wat is de impact? Een recente update is de Google Medic, die…

Wat migratie van subdomeinen naar subfolders betekent voor SEO-resultaten

De discussie binnen SEO of je moet werken met subdomeinen (domein.website.nl) of subfolders (website.nl/subfolder/) wordt al vele jaren gevoerd. Vanuit…

Ga voor digitale gunfactor

Optimaliseer je Contact-, 'Over ons'- en Bedankpagina De homepage, productpagina, het winkelmandje en het bestelproces: pagina’s waar vaak naar wordt…

Advertentieroulatie in AdWords: van onbepaalde tijd naar geoptimaliseerd rouleren

Google kwam het afgelopen jaar met verschillende tools om je AdWords-account te automatiseren. Ook heeft automation meer statuur gekregen in…

How to: testresultaten op de juiste manier interpreteren

Het beoordelen van je testresultaten blijft een lastige klus. Natuurlijk willen we het liefst zoveel mogelijk positieve resultaten aan onze…

Campagnemanagement: zo krijg je je interne organisatie mee

Hoe verbeter je campagnes in een complexe organisatie met veel verschillende middelenEr was een tijd dat ik niet zo’n fan…

9 onderzoeksmethoden om te A/B-testen

Een kijkje onder de motorkap bij een verwoed testerA/B testen. Welk bedrijf wordt er niet groot mee? Moderne marketeers weten…