Het ‘Irma-effect’: ontstaan dankzij gebarentolk Irma Sluis, die aan het begin van de coronacrisis regelmatig te zien was tussen Mark…
Wist je dat afbeeldingen zeshonderdduizend keer sneller verwerkt worden door het menselijk brein dan tekst? En dat 80 procent van…
Old school SEO versus new school SEO, oftewel semantisch optimaliseren. Wat is het en hoe werkt het? Dat lees je…
We veranderen wat af aan onze websites, allemaal om conversies te verhogen of andere KPI's te halen. Wat we hierbij…
Digital Wednesday over PublicSpaces, psychologie en optimalisatie-obsessie“We fucked up the internet!” Dat was afgelopen week de boodschap van Digital Wednesday,…
Elke keer is een Google-update weer spannend, want wat is de impact? Een recente update is de Google Medic, die…
De discussie binnen SEO of je moet werken met subdomeinen (domein.website.nl) of subfolders (website.nl/subfolder/) wordt al vele jaren gevoerd. Vanuit…
Optimaliseer je Contact-, 'Over ons'- en Bedankpagina De homepage, productpagina, het winkelmandje en het bestelproces: pagina’s waar vaak naar wordt…
Google kwam het afgelopen jaar met verschillende tools om je AdWords-account te automatiseren. Ook heeft automation meer statuur gekregen in…
Het beoordelen van je testresultaten blijft een lastige klus. Natuurlijk willen we het liefst zoveel mogelijk positieve resultaten aan onze…
Hoe verbeter je campagnes in een complexe organisatie met veel verschillende middelenEr was een tijd dat ik niet zo’n fan…
Een kijkje onder de motorkap bij een verwoed testerA/B testen. Welk bedrijf wordt er niet groot mee? Moderne marketeers weten…