Als een van de grootste spelers in de sportindustrie weet Nike als geen ander hoe ze een bijzondere klantervaring moeten creëren om op een heel persoonlijk niveau contact te kunnen maken met hun klanten.
De realiteit is dat 75% van de merken niet gemist wordt wanneer deze zouden verdwijnenIn een vorig artikel op Marketingfacts ben…
Als er in de media iets gebeurt dat niet door de beugel kan, weet je dat vaak het eerst van…
Oké, zes gouden en één zilveren leeuw in, gewonnen op het reclamefestival van CannesVorig jaar zijn er helaas geen Cannes…
Emoties beïnvloeden en bepalen in grote mate onze keuzes. Ook wanneer het gaat om het aankopen van een product of het…
Gister deed ik het nog. Ik werd lid van een Facebook-groep. Niet zomaar een groep maar van het platform eetbare…
Ook in de week van Koot: met dit lieve lettertype kun je gewoon niet vloekenEen indrukwekkend statement van Nike, een…
Wat is goede reclame? Simpele vraag, maar het antwoord is vele malen complexer - en nooit compleet. Wat altijd goed…
Het liet zich raden: 1 april-grappen liggen middenin de almaar aanzwellende coronacrisis extra gevoelig, dus wagen weinig bedrijven zich eraan.…
Suggestie klopt niet dat initiatieven een bedrijf alleen maar geld kostenProcter & Gamble liet eind juli weten dat het 8…
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden…
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden…