Chris Kersbergen, bestuurslid NIMA vakgroep Internal Branding en Head of Brand bij Rabobank interviewt Marc van Eck, smaakmaker internal branding van het eerste uur.
Spervuur van advertenties richting de consument kan schadelijk zijn voor je merkEr wordt vaak gezegd dat veel dingen waar 'te' voor…
Wees klaar voor een ongekende verandering in waarde(n)De pandemie zorgt volgens marketeers voor een blijvende verandering in consumentengedrag. En dan…
Begint merkmanagement bij de eigen organisatie, de kerncompetenties, de mogelijk unieke en waardevolle bijdrage aan de wereld? Of bij de wensen en…
Klopt het dat wanneer een mens een match voelt tussen zijn of haar persoon en die van een merk, dit…
Kan de marketinglieveling de wereldwijde cacaomarkt wel écht slaafvrij maken?In 2005 kwam de eerste Tony's Chocolonely reep op de markt;…
Christine Boland over merkidentiteit en brand expressionChristine Boland werkt al drie decennia als trendanalist voor bedrijven als Rituals, Jumbo, Marks…
Van Black Friday-boycot tot menging in #MetooWe hebben het weer gehad: Sinterklaas en de Black Friday er aan vooraf. Waar…
Hoe gebruik je social media, op een constructieve manier, zodat het bijdraagt aan je merkwaarde? In deze blog bespreken we…
Mijn dagelijkse werk is het helpen van organisaties en het trainen van medewerkers in het waarom, hoe en wat van…
Met meer dan 110.000 werknemers in 73 landen en een jaarlijkse omzet van ruim 11 miljard euro is Atos wereldleider op het…
Wat kunnen merken leren van uitvindingen in muziek en dans?Kijkend naar de uitvinders van de popmuziek, kun je goed zien…