Merken moeten niet krampachtig 'Het Grote Verhaal' over zichzelf vertellen, daar zit de doelgroep helemaal niet op te wachten. Mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd dan merken.
2022 wordt een geweldig jaar voor brand technology leveranciersIn de afgelopen 24 jaar heb ik regelmatig mijn observaties over de…
B2B-marketing lijkt sterker op B2C-marketing dan de meeste B2B-marketeers denkenByron Sharps boek How Brands Grow heeft het denken over marketing-…
Hoewel het nut van meetbaarheid buiten kijf staat, moeten we de magie en de kracht van emotie en creativiteit niet…
In merkenland lijken de roaring twenties begonnen: de merkwaarde van wereldmerken groeit explosief. Kan de vlag uit of juichen we…
Van branding tot marketingmodellen en van marketingmanagement tot internetstrategieën en de customer journeyMarketingboeken, er zijn er bijzonder veel van. In…
Een merk als mens, of een merk als vriend?Als ik door de supermarkt loop dan zie ik baby’s die mij…
De E van Eerlijkheid en de T van Transparantie: essentiële basiswaarden van élk merkHet is vrijdag 2 april 2021 drie uur…
Begint merkmanagement bij de eigen organisatie, de kerncompetenties, de mogelijk unieke en waardevolle bijdrage aan de wereld? Of bij de wensen en…
Merkmanagement kun je zien als een kringloopWie zich als merk wil onderscheiden van de massa is geïnteresseerd in hoe je…
Laat je niet gek maken door de matrix van Google Analytics - online merkenbouw draagt ten zeerste bij aan conversieHet…