Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Zo haal je het maximale uit je contentteam. Vijf Tips.

'Waarschijnlijk kom je erachter dat skills overlappen. Da's hartstikke fijn.'Het samenstellen en onderhouden van een goed contentteam is niet altijd…

De klant is je held, niet het merk

Boekrecensie van StoryBrand (Donald Miller)Hoe bouw je een StoryBrand? Simpelweg door storytelling toe te voegen aan merkbouw? Eigenlijk wel. Auteur Donald…

De onverwachte marketingkracht van de toevalstreffer

Je geniet meer van je serie als Netflix kiest wat je kijkt - maar het moet wel toevallig lijkenBekend fenomeen…

Überall kann Garten sein

Eigenzinnige Hornbach-commercial past in een rijtje spraakmakende filmsHornbach staat bekend om het hebben van géén aanbiedingen en het bieden van…

7 Contentmarketing-doelstellingen die elk bedrijf heeft

Meer site traffic, beter vindbaar zijn, meer conversie, maar ook een manier om crisiscommunicatie te sturen - bijvoorbeeldEen contentmarketing-strategie is…

Alle marcom wordt persoonlijk

DDMA: personalisatie communicatie zet door, grootste groei voor display, direct messaging, social en searchHet komt steeds minder vaak voor dat…

Tips bij het schrijven van een marcomplan (in barre tijden)

Drie vakdocenten over de juiste tools én mindset bij het uitstippelen van een marketingcommunicatiestrategie – covidproofGuy van Liemt, Gert Koot…

Marketingcommunicatietalent spotten in 2020: zoek de generalist

De lat mag weer omhoog op de arbeidsmarktEn ineens zijn er voldoende talenten op de markt. Zeker in de media-…

Het roer om? Adverteerders als de nieuwe kapiteins

Steeds vaker staan adverteerders zelf aan het roer van de productie van marketingcampagnes in plaats van het reclamebureau. Met meerdere…

Marketing kan wel wat PR gebruiken

Wederzijdse waardecreatie ten spijt: marketing heeft een imagoprobleemKomende maanden worden in willekeurige volgorde SAN Accenten, Esprix, Amma’s, Lampen, Spinnen, Effies…

“Google Home doet marcom op de grondvesten schudden”

Interview met auteur Gert Koot over nieuwe revolutie in marketingGert Koot en Guy van Liemt lanceerden in januari van dit…

6 communicatiestrategieën voor merkenbeleid – met voorbeelden

Sinds het ontstaan van marketing zijn merken altijd belangrijk geweest. Consistente en aanhoudende investeringen in merkenbeleid hebben geleid tot beroemde…