Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Less talk, more rock; positioneren is een kwestie van de eenvoud bewaken

Met een beetje geluk onthoudt je doelgroep drie of vier merkassociaties en die associaties proberen te overleven naast alle andere merken en informatie. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat die paar hersencellen maximaal benut worden.

To meme or not to meme?

Wordt de meme-manager een specialistische functie zoals ook bijvoorbeeld social media manager of influencer? Gaat deze functie de hit vormen in 2024?

De Koffiejongens: Op weg naar een koffieketen zonder CO2-emissie

2023 was een succesvol jaar voor De Koffiejongens met een enorme groeiversnelling. Dit jaar staan ze ook als spreker tijdens de ‘Nima Marketing Day’.

Balans marketing en privacy in ere herstellen

Ontdek hoe wij marketeers de balans tussen effectieve marketing en privacy herstellen, met ethisch handelen en klantgerichte benaderingen.

Voor ‘Degrowth’ heb je MKB groeiversnellers nodig

Wat is je identiteit als marketeer in een wereld waarin het helpen groeien van bedrijven bijna taboe lijkt te worden?

Superbowl 2023: In 10 minuten ben je helemaal bij met deze must-see commercials

Met een prijskaartje van 7 miljoen dollar voor een spotje, is het van belang dat je als merk creatief raak schiet in het reclameblok van de Superbowl. Deze 7 commercials móet je gezien hebben.

Recessie? Angst is een slechte raadgever

Marketing inzet in tijden van recessie. Is het wel of niet verstandig om tijdens een recessie marketing investeringen te beperken?

Keuzehulp: Meer focus en meer omzet

Hoe zorg je dat je in een online context goed advies kunt geven aan klanten die je begeleidt richting een aankoop? Met een keuzehulp realiseer je meer focus en meer omzet.

Zo schrijf je een ijzersterke briefing voor het beste resultaat

De IPA lanceerde "The best way for a client to brief an agency". Dit zijn de best practices die je kan gebruiken om je volgende briefing nóg beter te maken.

Aleyda Solis: “Het belang van rapportages wordt vaak over het hoofd gezien in de SEO-wereld”

Aleyda Solis (Orainti) is spreker op de aankomende editie van Friends of Search. Bovenstaande quote is opmerkelijk, omdat goede SEO rapportages een grote positieve impact kunnen hebben op SEO-processen.

Transparantie tonen met content: Zo doe je dat

Transparant doe je niet, dat ben je. Maar hoe laat je zien dat je transparant bent? Met boeiende content.