Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Recessie? Angst is een slechte raadgever

Marketing inzet in tijden van recessie. Is het wel of niet verstandig om tijdens een recessie marketing investeringen te beperken?

Keuzehulp: Meer focus en meer omzet

Hoe zorg je dat je in een online context goed advies kunt geven aan klanten die je begeleidt richting een aankoop? Met een keuzehulp realiseer je meer focus en meer omzet.

Zo schrijf je een ijzersterke briefing voor het beste resultaat

De IPA lanceerde "The best way for a client to brief an agency". Dit zijn de best practices die je kan gebruiken om je volgende briefing nóg beter te maken.

Aleyda Solis: “Het belang van rapportages wordt vaak over het hoofd gezien in de SEO-wereld”

Aleyda Solis (Orainti) is spreker op de aankomende editie van Friends of Search. Bovenstaande quote is opmerkelijk, omdat goede SEO rapportages een grote positieve impact kunnen hebben op SEO-processen.

Transparantie tonen met content: Zo doe je dat

Transparant doe je niet, dat ben je. Maar hoe laat je zien dat je transparant bent? Met boeiende content.

Into The Woods 5: Gedragsverandering naar verduurzaming.

Hoe doe je dat? Hoe kun je het gedrag van de consumenten veranderen richting meer duurzame keuzes?Hoe verander je vast…

Hoe marketing eruit gaat zien in de metaverse

Als er één ding is dat we zeker weten over de metaverse, dan is het dat mensen er heel verschillend…

Into The Woods episode 4: Duurzaam en bewust adverteren

Reclame: Voor sommigen een vies woord, maar wel belangrijk - Hoe kun je dit bewuster doen?Vandaag gaan we het hebben…

Succesvolle online leadgeneratie in de B2B markt

Een effectieve online leadgeneratie strategie gericht op bedrijven wordt over het algemeen veel uitdagender beschouwd dan wanneer deze op de…

Marketing en sales zijn niet altijd klantgericht – maar het kán wel!

Hoe verander je je marketing- en salesteams naar een CX-gedreven organisatie?Marketing en sales zijn altijd hand in hand opgetrokken. Marketing…

Into The Woods episode 1: We gaan een winkel opzetten en een merk bouwen

Serie over het opbouwen van een winkel en merk, waarbij wordt gekeken naar alle keuzes binnen branding en marketing. De…

Zijn de roaring twenties voor merken begonnen?

In merkenland lijken de roaring twenties begonnen: de merkwaarde van wereldmerken groeit explosief. Kan de vlag uit of juichen we…