Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Wat je als marketeer kan leren van de Tiktokification van social media

Lesje strategie van Ritson over het hijgerige kopieergedrag van social media mastodonten die de TikTok-adem in de nek voelen.

B2B-marketeers strikken Ritson voor IMPACT

Je hoeft het niet eens ééns te zijn met de Tasmaanse marketingduivel, hij ís de marketing-rock star van het moment.…

11 tips van Ritson voor het beste marketingplan ooit

Zorg dat de cijfers goed zijn. Wees bereid om ze tot het uiterste uit te leggen en te verdedigen Bijzondere…

Clubhouse, TikTok en de grootste websites van de wereld

Clubhouse voor dummies, Live streaming e-commerce, veel TikTok, interactieve video, smartphonegebruik in Nederland en merkstrategie in drie stappen door dé…

Voorn spreekt Ritson

Antirevolutionair marketingdenker zet zich af tegen de hypes. Trends ontwikkelen wel, maar we overdrijven dat graag in marketing. Onlangs sprak…

De Marketing Bullshit Index en hoe je het Melkmeisje van Vermeer wordt

Nieuws over innovaties en marketing in de week van KootDe Marketing Bull Shit Index, Video meetings 3.0, Twitter Fleets en…

Is de jaarinkoop voor spotzendtijd verleden tijd?

De week van Koot met ook: goochelen met de funnel en Amazon-introducties Revolutie in de aankoop van spotzendtijd? De levenscyclus…

Adidas, Lego, Fall Guys en schreeuwen in IJsland

De week van Koot is terug van weggeweest!De schreeuw in IJsland, single-operator nieuwsbrieven, unbundeling van werk, het succes van virtuele…

De Week van Koot: Mark Ritson, Daniel Kahneman en een do-it-yourself coffeeshop

Op een van de slides uit de presentatie van Mark Ritson die we bij nummer zeven hieronder bespreken, staat een…

Luister naar Mark Ritson!

Er gaat me al een tijdje iets aan het hart in marketingland en dat is de steeds verder toenemende druk…

M! International Cherry Picking: Gillette, Lego en Super Bowl

Inhousing, omzet als KPI, Customer Participation bij Lego en NFL-reclameEen nieuwe rubriek: vier artikelen uit de internationale vakpers die je…

De genadeloze marketinglessen van Mark Ritson

“Digital marketeers moeten eindelijk eens hun horizon verbreden”“De scheldende Australiër.” Een veelzeggende introductie van marketing-professor Mark Ritson tijdens een recent…