Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Sales geeft niet om je leads, marketeer

Leads die door marketeers worden gegenereerd, zijn niet automatisch van hoge waarde voor het salesteam. De marketeer houdt te weinig rekening met de kwaliteit en de koopbereidheid van de verworven leads.

5 interactieve marketingcampagnes voor creatieve leadgeneratie

In dit artikel bespreken we 5 voorbeelden uit de Qualifio campagne database, die gemaakt zijn door de gebruikers van ons platform: L'Oréal, Decathlon, VUE Cinemas, Haribo en PSG.

How to: optimaal gebruik maken van leadformulieren

De nieuwe extensie in Google Ads voor leadformulieren is een handige toevoeging voor B2B-bedrijven. Hoe zit het nu met de opties…

Marketing in B2B is waardeloos als je niet naar het gehele salesproces kijkt

Het B2B-aankoopproces verandert en duurt steeds langer. Hierdoor verandert ook de rol van marketing. Kijk je als organisatie dan niet…

How to: Datagedreven B2B-leadgeneratie

Leadgeneratie. Iedere organisatie die wil groeien moet zich bezighouden met sales, of: het genereren van nieuwe leads. Dit kan op…

Vijf redenen waarom B2B beter geschikt is voor socialmedia-marketing dan B2C

B2B-leadgeneratie door inzet van sociale mediaWe focussen ons bij de inzet van socialmediamarketing vaak op strategieën van B2C-organisaties, maar het…

In zeven stappen naar succesvolle lead-nurturing

Accountmanagers die vragen om meer en betere leads, als B2B-marketeer word je er waarschijnlijk horendol van. Toch doe je er…

Genereer leads met je persoonlijke LinkedIn-profiel

"Leads krijgen door je persoonlijke LinkedIn-profiel? Dat gebeurt niet." Het is een veelgehoorde uitspraak en tevens één van de grootste…

Drie marketingstrategieën voor Facebook Messenger om direct mee aan de slag te gaan

Een van de marketingkanalen met veel potentie voor elke Facebook- of CRM-marketeer is Messenger. Waarom? Behalve de meer dan twee…

De week op social: YouTube TV, een raketknop op Facebook en betere leadgeneratie op LinkedIn

Welkom bij een nieuwe editie van deze wekelijkse rubriek waarin ik je op de hoogte houd van de laatste ontwikkelingen…

Leadgeneratie in B2B: de voordelen van een leadcapturingtool

Wil je beter inzicht krijgen in de bezoekers op je website en anonieme bezoekers vertalen naar (potentiële) waardevolle leads? Dan…

Wart Fransen (LeadBoxer) “Wij weten in meer dan 30% van de gevallen wie jouw website bezoekt”

Ruim 12 jaar geleden, nog voordat Google Analytics op de markt kwam, begon Wart Fransen een webanalyticsbedrijf. Het lukte alleen nooit om…