Leads die door marketeers worden gegenereerd, zijn niet automatisch van hoge waarde voor het salesteam. De marketeer houdt te weinig rekening met de kwaliteit en de koopbereidheid van de verworven leads.
In dit artikel bespreken we 5 voorbeelden uit de Qualifio campagne database, die gemaakt zijn door de gebruikers van ons platform: L'Oréal, Decathlon, VUE Cinemas, Haribo en PSG.
De nieuwe extensie in Google Ads voor leadformulieren is een handige toevoeging voor B2B-bedrijven. Hoe zit het nu met de opties…
Het B2B-aankoopproces verandert en duurt steeds langer. Hierdoor verandert ook de rol van marketing. Kijk je als organisatie dan niet…
Leadgeneratie. Iedere organisatie die wil groeien moet zich bezighouden met sales, of: het genereren van nieuwe leads. Dit kan op…
B2B-leadgeneratie door inzet van sociale mediaWe focussen ons bij de inzet van socialmediamarketing vaak op strategieën van B2C-organisaties, maar het…
Accountmanagers die vragen om meer en betere leads, als B2B-marketeer word je er waarschijnlijk horendol van. Toch doe je er…
"Leads krijgen door je persoonlijke LinkedIn-profiel? Dat gebeurt niet." Het is een veelgehoorde uitspraak en tevens één van de grootste…
Een van de marketingkanalen met veel potentie voor elke Facebook- of CRM-marketeer is Messenger. Waarom? Behalve de meer dan twee…
Welkom bij een nieuwe editie van deze wekelijkse rubriek waarin ik je op de hoogte houd van de laatste ontwikkelingen…
Wil je beter inzicht krijgen in de bezoekers op je website en anonieme bezoekers vertalen naar (potentiële) waardevolle leads? Dan…
Ruim 12 jaar geleden, nog voordat Google Analytics op de markt kwam, begon Wart Fransen een webanalyticsbedrijf. Het lukte alleen nooit om…