Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Vijf cruciale CX metrics waar vrijwel niemand aan denkt

Én wat basisstatistiek die iedere (CX) professional zou moeten begrijpen!

Hoe je met jouw advertentie een scroll stopt in 3 seconden

De thumbstop-ratio meet je door het aantal 3-second videoplays te delen door het aantal impressies.

Met dit framework kun je écht de Return on Advertising Spend meten

ROAS-handboek van BVA en IAB NederlandWelke KPI’s zijn nu echt relevant voor het bepalen van het rendement van marketinginvesteringen? De…

KPI’s: wat bedrijven kunnen leren van de zorg

De KPI-basicsDe belangrijkste les die je als organisatie van de werkwijze in de zorg kan leren, is dat ook bedrijven vitale…

Als ondernemers eurotekens zien, word je als marketeer pas serieus genomen

In deze tijden van hoogconjunctuur hanteren veel organisaties naast economische KPI’s ook maatschappelijke KPI’s. Misschien wel omdat ondernemers écht een…

KPI-denken: hou je strategie meetbaar

Boekrecensie: 'Key Performance Illusies'Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: 'Key…

Zo bepaal je de KPI’s voor social en content

Wat levert social en content je nu precies op en wat mag het (daarom) kosten? Het bepalen van de juiste…

Creativiteit weer in de hoofdrol

We lijken steeds meer te denken dat KPI's, cijfers, data zekerheid kunnen bieden. Een garantie vooraf. Niet-meetbare creativiteit is ingewisseld voor…

Outstream-video: zo maak je het meetbaar

KPI’s, elke marketeer werkt er mee. Met Key Performance Indicators maak je je werk meetbaar en kun je laten zien…

Hoe stel je relevante kpi’s en metrics op?

Een handleiding voor zinvolle metrics die écht gebruikt wordenOm grip te houden op hoe goed of slecht je bezig bent,…

Webcare: hoe snel moet je reageren op vragen?

Een veelgestelde praktische vraag bij het opzetten van webcare is: “hoe snel moeten we als organisatie reageren op vragen van…

Maken we contentmarketing niet onnodig complex?

In het artikel ‘Waarom reclame steeds minder op reclame lijkt’ staat met rode letters ‘Storytelling is hot’. Ik lees verder…