Zo aan het einde van het jaar wil ik wel eens door oude blogs heen scrollen. Deze blog schreef ik…
Een tevreden klant laat een positieve review achter en een ontevreden klant laat een negatieve review achter. Zo ontstaat een…
Tijdens de allerlaatste editie van SMC050 voerde één onderwerp in alle lezingen de boventoon: 'Human = Key.' Bedrijven kunnen zich…
In een wereld waarin viral marketing en social influence centraal staan, hebben online reviews de kracht gekregen om het midden-…
Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je…
In navolging van de likes en dislikes online, worden mensen steeds vaker gevraagd hetzelfde te toen in de fysieke wereld.…
Tien tips uit het onderzoek What Clients Think 2018Het onderzoek What Clients Think is voor de vijfde keer uitgevoerd. Gebaseerd op interviews…
Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je…
Toen Victoria van Keulen twee jaar geleden bij IKEA verantwoordelijk werd voor de klantervaring in Nederland, vroeg ze de MT-leden…
‘Social proof’ is een concept dat al zo oud is als marketing zelf. Denk maar eens aan de getuigenissen bij…
Leslie Hogeveen, managing director Consumer Mobile van Tele2, spreekt op MIE 2018Co-creatie met klanten heeft van Tele2 een sterkere challenger…
Als organisatie hebben jullie goed nagedacht over welke feedback gevraagd wordt en waarom. Dit denkwerk wordt echter teniet gedaan wanneer…