Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Klantfeedback ophalen is geen doel op zich maar slechts een middel

Zo aan het einde van het jaar wil ik wel eens door oude blogs heen scrollen. Deze blog schreef ik…

De wereld achter de (positieve) review

Een tevreden klant laat een positieve review achter en een ontevreden klant laat een negatieve review achter. Zo ontstaat een…

Waarom niet (online) reageren geen optie is

Tijdens de allerlaatste editie van SMC050 voerde één onderwerp in alle lezingen de boventoon: 'Human = Key.' Bedrijven kunnen zich…

Waarom consumenten negatieve reviews schrijven en wat ze verwachten

In een wereld waarin viral marketing en social influence centraal staan, hebben online reviews de kracht gekregen om het midden-…

Beste Europese Unie, kunnen we vrienden worden?

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je…

Realtime klantenfeedback in de winkel met Trylikes

In navolging van de likes en dislikes online, worden mensen steeds vaker gevraagd hetzelfde te toen in de fysieke wereld.…

Wat denken klanten van designbureaus nou écht?

Tien tips uit het onderzoek What Clients Think 2018Het onderzoek What Clients Think is voor de vijfde keer uitgevoerd. Gebaseerd op interviews…

Beste Peugeot, kunnen we vrienden worden?

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je…

Wat Ikea doet met klantenfeedback

Toen Victoria van Keulen twee jaar geleden bij IKEA verantwoordelijk werd voor de klantervaring in Nederland, vroeg ze de MT-leden…

Welk belang heeft social proof voor marketing?

‘Social proof’ is een concept dat al zo oud is als marketing zelf. Denk maar eens aan de getuigenissen bij…

“Co-creatie met klanten behoedt Tele2 voor fouten”

Leslie Hogeveen, managing director Consumer Mobile van Tele2, spreekt op MIE 2018Co-creatie met klanten heeft van Tele2 een sterkere challenger…

De 10 geboden bij het inrichten van klantfeedback voor een hoge, waardevolle respons

Als organisatie hebben jullie goed nagedacht over welke feedback gevraagd wordt en waarom. Dit denkwerk wordt echter teniet gedaan wanneer…