Het platform FoodFirst Network presenteert zich als de Netflix voor een gezonder en vitaler leven. Het is het initiatief van…
De mHealth-markt is inmiddels tien jaar oud. Dit staat in de traditionele gezondheidszorg ongeveer gelijk aan de tijd die er…
De richtlijn voor de behandeling van urineweginfectie is gebaseerd op een onderzoek onder 5000 patiënten. Dat waren vrijwel allemaal jonge vrouwen,…
Interview met Maxine Moor, vp marketing customer services bij Philips Healthcare“Het ontwikkelen van de klantrelatie vindt bij ons niet zozeer…
Verslag van Data DonderdagDoor de opkomst van nieuwe meetmogelijkheden en (open-source)technologie is het steeds beter mogelijk om gezondheidsklachten en zelfs…
Een hartfilmpje delen via WhatsApp? LinkedIn voor artsen? Of een Facebookpagina waar medici kennis uitwisselen? Joos Bruggeman (ceo van Siilo) heeft…
Professor dr. ir. Maarten Steinbuch ontvangt op 24 november dit jaar de Simon Stevin Meesterprijs. Hij ontvangt de prijs voor de manier…
Het ziekenhuis heeft spontane merkbekendheid van 92 procent“Contentmarketing werkt alleen als je echt durft te kiezen. En… als je een…
Nathan Skwortsow was al jong een succesvolle internetondernemer als oprichter van Lexa.nl en Kamernet.nl. Inmiddels bouwt hij met fysiotherapeuten, verzekeraars en…
Hoe zit het met de kwaliteit van het huidige aanbod zelfzorgproductwebsites?De vraag naar en het aanbod van zelfzorgproducten is enorm.…
Renato Valdés Olmos leek in de bewegingsapp Human zijn roeping gevonden te hebben. Met een verleden waarin hij zelf kampte met overgewicht was…
Hoe je van technologie van Bemer, Vitastiq en Raymedy echt opknaptZo nu en dan verschijnt er op Marketingfacts een bericht…