Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Negen Google-innovaties voor 2019 die je niet mag missen

Verslag met inzichten van Google Marketing Live 2019Google Marketing Live is hét jaarlijkse evenement van Google waar alle professionals van…

Gmail gaat responsive e-maildesign ondersteunen

Wat e-mailmarketing betreft vallen Pasen en Pinksteren dit jaar op dezelfde dag: op 14 september om precies te zijn. Op…

Nieuwe interface Gmail uitgelekt

Google werkt aan nieuwe interface, wat gaat er veranderen?Nog geen maand geleden introduceerde Gmail een nieuwe look & feel van de promotions tabs.…

Sneller afmelden van nieuwsbrieven in Gmail

En daar is Google weer! Er is opnieuw een grote wijziging doorgevoerd in Gmail met impact op e-mailmarketing. Het afmelden…

Nieuwe Gmail zet marketeers aan het denken deze zomer

Nieuwe inboxweergave heeft impact op opens Google heeft de inboxweergave van Gmail de afgelopen periode drastisch veranderd. De achterliggende vraag…

Google brengt SEO en e-mailmarketing samen

Het is de missie van Google om jouw zoekopdracht te beantwoorden met zo relevant mogelijke informatie. Hoewel de vorm van…

Hoe blijf ik uit de Gmail spambox?

Je kunt je nieuwsbrief nog zo goed optimaliseren, maar als je de inbox van de lezer niet haalt, blijft er…

15% minder tijd in de inbox door Gmail

Een paar maanden na de lancering van de Priority Inbox maakt Google de eerste balans op. Het gebruik van de…

Gmail Priority Inbox: Waarom goede e-mail marketeers zich geen zorgen moeten maken

Het grote nieuws in het internationale e-mail marketing milieu is nu al meer dan een week de hier eerder door…

Gmail Priority Inbox: “Once you go priority, you never go back.”

It’s all over (Mashable, TechCrunch, Google, Nu.nl), Gmail begint vandaag met de uitrol van een nieuw soort inbox: de Gmail…

Video in GMail: De implicaties voor e-mail marketing

Sinds kort staat de functionaliteit voor het automatisch tonen van een YouTube video-preview standaard aan in GMail. Voorheen was dit…

Real time aanbiedingen in Gmail

Gmail is aan het testen met nieuwe commerciële mogelijkheden voor de e-mail. Met een beperkt aantal verzenders wordt getest met…