Het is natuurlijk jammer als mensen zich uitschrijven nadat ze je, met zorg gemaakte, e-mail hebben ontvangen. Hoe goed je…
Als marketeer wil je natuurlijk een zo groot mogelijke database met kwalitatieve nieuwsbriefinschrijvers. Elke nieuwsbriefinschrijver is er weer één. Om…
Het ontvangen en versturen van e-mail is één van de meest gebruikte vormen van communicatie in ons land, dagelijks worden…
Vandaag heeft e-Village de 14e editie van de E-mail Benchmark, het grootste periodieke e-mailonderzoek in de Nederlandse markt, gepubliceerd. En, om met de…
5 tips!Het optimaliseren van de onderwerpsregel schiet er bij sommige e-mailmarketeers er nog weleens bij in. Omdat ze het te…
Een bedrijf dat directe toegang heeft tot het juiste publiek heeft een gigantische voorsprong op de concurrent die dat niet…
Resultaten van de DDMA E-Mail Barometer Special 2012 Net als een half jaar terug heeft de DDMA e-mailend Nederland tegen…
E-mailmarketing is een krachtig kanaal om je doelgroep te bereiken. Of het nu gaat om het versterken van bestaande relaties,…
E-mail aflevering (deliverability) is momenteel één van de meest besproken thema’s op het vlak van e-mail marketing. Daarvoor bestaan verschillende…
Als je in je e-mailrapportages kijkt denk je dat het goed gaat, de werkelijkheid is soms anders. Niet alle e-mails…
Slechts 85% van uw e-mails komt terecht in de inbox van de ontvanger, blijkt uit cijfers van deliverability specialist Return…
Volgens Forrester Research zullen direct marketeers tegen 2014 144 miljoen USD besteden aan e-mails die nooit hun doel zullen bereiken.…