Van merkbekendheid en bezoekersverkeer tot aan online interactie en winkelverkopen.
De gloriedagen van de online marketing specialist bevinden zich in de herfst. Het is aanpassen of accepteren dat je toegevoegde waarde in huidige vorm steeds minder wordt.
De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.
Onderzoeksresultaten In-housing Onderzoek 20212021 is een jaar vol uitdagingen geweest, waarbij marketeers hun in-house activiteiten flink hebben opgeschaald. De keuze voor…
Geautomatiseerde gepersonaliseerde salesvideo’s zullen een sterke opmars maken in de komende jaren2020: restaurants sloten zich aan bij marketplaces en/of lanceerde…
De Online Ad Spend Study 2019 van IAB Nederland laat wederom een groei zien van het budget voor digitale marketing.…
Honderdste editie van Online Tuesday blikt terug en kijkt vooruitDigitalisering is belangrijker dan ooit, zeker in het nieuwe normaal. Tegelijk…
Een longread over de gevolgen nu en hoe we na de crisis verder kunnenDat het coronavirus een enorme impact op…
Boekrecensie 'De Marketingbijbel voor een digitale wereld'Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende…
Niks zo veranderlijk als het landschap van online marketing. Om alles in perspectief te zien is het nuttig om een…
Verslag Emerce Digital Marketing Live! 2019Maar liefst honderdtachtig sprekers deelden het beste en nieuwste van digital marketing tijdens Emerce Digital…
Een onderzoek uitvoeren onder Nederlandse marketeers is zo makkelijk nog niet. Kost geld, tijd, iemand moet het voortouw nemen en…