Zou bij elk verhaal dat stoelt op door AI gegenereerde output de oorspronkelijke prompt ook moeten worden gepubliceerd? Blindelings vertrouwen op AI output is immers een valkuil waar je zeker rekening mee moet houden.
Uit recent onderzoek blijkt dat LinkedIn het snelst groeiende sociale mediaplatform is onder Nederlandse gebruikers. De toekomst van LinkedIn marketing biedt dan ook volop kansen voor bedrijven die bereid zijn te investeren in authentieke relaties en waardevolle content.
Met behulp van AI identificeer je niet alleen de interesses van je doelgroep. Het geeft je ook de mogelijkheid om deze interesses te analyseren op relevantie. Daarnaast geeft het je inzicht in hun onderlinge relaties. Door de verbanden te (her)kennen, de link te leggen en zo jouw doelgroep te vinden en treffen, vergroot je de kans op succes.
Toezichthouders hebben onderzocht of Meta gebruikers vooraf voldoende juiste en duidelijke informatie verstrekte om de gevolgen van hun keuze voor een betaald of ‘gratis’ account te kunnen beoordelen.
In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
Ontdek hoe wij marketeers de balans tussen effectieve marketing en privacy herstellen, met ethisch handelen en klantgerichte benaderingen.
Van merkbekendheid en bezoekersverkeer tot aan online interactie en winkelverkopen.
De gloriedagen van de online marketing specialist bevinden zich in de herfst. Het is aanpassen of accepteren dat je toegevoegde waarde in huidige vorm steeds minder wordt.
De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.
Onderzoeksresultaten In-housing Onderzoek 20212021 is een jaar vol uitdagingen geweest, waarbij marketeers hun in-house activiteiten flink hebben opgeschaald. De keuze voor…
Geautomatiseerde gepersonaliseerde salesvideo’s zullen een sterke opmars maken in de komende jaren2020: restaurants sloten zich aan bij marketplaces en/of lanceerde…
De Online Ad Spend Study 2019 van IAB Nederland laat wederom een groei zien van het budget voor digitale marketing.…