Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Rise of the machines

De gloriedagen van de online marketing specialist bevinden zich in de herfst. Het is aanpassen of accepteren dat je toegevoegde waarde in huidige vorm steeds minder wordt.

3 redenen waarom e-mailmarketing de perfecte stoepier voor je website is

De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.

De kwaliteitsimpuls van in-housing

Onderzoeksresultaten In-housing Onderzoek 20212021 is een jaar vol uitdagingen geweest, waarbij marketeers hun in-house activiteiten flink hebben opgeschaald. De keuze voor…

Voorspellingen voor digital marketing in 2021

Geautomatiseerde gepersonaliseerde salesvideo’s zullen een sterke opmars maken in de komende jaren2020: restaurants sloten zich aan bij marketplaces en/of lanceerde…

Tijdperk van tien jaar digitale groei komt ten einde

De Online Ad Spend Study 2019 van IAB Nederland laat wederom een groei zien van het budget voor digitale marketing.…

Hoe digital marketing is veranderd in tien jaar tijd

Honderdste editie van Online Tuesday blikt terug en kijkt vooruitDigitalisering is belangrijker dan ooit, zeker in het nieuwe normaal. Tegelijk…

Corona en de impact op marketing: nu en straks

Een longread over de gevolgen nu en hoe we na de crisis verder kunnenDat het coronavirus een enorme impact op…

Bijbel voor marketeers

Boekrecensie 'De Marketingbijbel voor een digitale wereld'Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende…

Online Tuesday #93: digital marketing in 2020, in-house of outsourced?

Niks zo veranderlijk als het landschap van online marketing. Om alles in perspectief te zien is het nuttig om een…

Digital marketing in 2019: Datagedreven personaliseren en usability op één

Verslag Emerce Digital Marketing Live! 2019Maar liefst honderdtachtig sprekers deelden het beste en nieuwste van digital marketing tijdens Emerce Digital…

Onderzoek NMD-bezoek: marketeers willen vooral betere marketeers worden

Een onderzoek uitvoeren onder Nederlandse marketeers is zo makkelijk nog niet. Kost geld, tijd, iemand moet het voortouw nemen en…

De uitdaging van Jumbo: van boodschappers naar ambassadeurs

Maurice Barten: "Iedereen doet boodschappen, maar hoe zet je dit om in enthousiasme?"Wie kent het niet, de gele gloed met…