Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De kwaliteitsimpuls van in-housing

Onderzoeksresultaten In-housing Onderzoek 20212021 is een jaar vol uitdagingen geweest, waarbij marketeers hun in-house activiteiten flink hebben opgeschaald. De keuze voor…

Voorspellingen voor digital marketing in 2021

Geautomatiseerde gepersonaliseerde salesvideo’s zullen een sterke opmars maken in de komende jaren2020: restaurants sloten zich aan bij marketplaces en/of lanceerde…

Tijdperk van tien jaar digitale groei komt ten einde

De Online Ad Spend Study 2019 van IAB Nederland laat wederom een groei zien van het budget voor digitale marketing.…

Hoe digital marketing is veranderd in tien jaar tijd

Honderdste editie van Online Tuesday blikt terug en kijkt vooruitDigitalisering is belangrijker dan ooit, zeker in het nieuwe normaal. Tegelijk…

Corona en de impact op marketing: nu en straks

Een longread over de gevolgen nu en hoe we na de crisis verder kunnenDat het coronavirus een enorme impact op…

Bijbel voor marketeers

Boekrecensie 'De Marketingbijbel voor een digitale wereld'Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende…

Online Tuesday #93: digital marketing in 2020, in-house of outsourced?

Niks zo veranderlijk als het landschap van online marketing. Om alles in perspectief te zien is het nuttig om een…

Digital marketing in 2019: Datagedreven personaliseren en usability op één

Verslag Emerce Digital Marketing Live! 2019Maar liefst honderdtachtig sprekers deelden het beste en nieuwste van digital marketing tijdens Emerce Digital…

Onderzoek NMD-bezoek: marketeers willen vooral betere marketeers worden

Een onderzoek uitvoeren onder Nederlandse marketeers is zo makkelijk nog niet. Kost geld, tijd, iemand moet het voortouw nemen en…

De uitdaging van Jumbo: van boodschappers naar ambassadeurs

Maurice Barten: "Iedereen doet boodschappen, maar hoe zet je dit om in enthousiasme?"Wie kent het niet, de gele gloed met…

Marketeers, we lopen in ons nakie

Digitale transformatie heeft in marketingland niets om het lijfWij marketeers zijn verslaafd. Aan hypewoorden om precies te zijn. Regelmatig namen…

Waarom heet Traffic4u voortaan Reprise? Leg uit, Stijn Fien!

De digitale merken Traffic4u en Super Digital verdwijnen. Moederbedrijf IPG Mediabrands lanceert in Nederland een nieuw label voor digital marketing: Reprise.…