We geloven onze buren eerder dan een wetenschapperHoe beweeg je mensen richting duurzamer gedrag? Vaak worden experts of bekende mensen ingezet om…
Marketeers zien het gebruik van persoonsgegevens voor op maat gemaakte advertenties vaak als goudmijn voor effectieve communicatie. Door reclame te…
Marketing-tools inzetten om een bijdrage te leveren aan duurzame ontwikkeling is steeds vanzelfsprekender. Maar wat wordt er dan eigenlijk bedoeld…
Door aanhoudende investeringen van bedrijven als Microsoft, Facebook en Apple komen er steeds meer AR-toepassingen voor consumenten. Veel merken en bureaus…
In de GDPR, de Europese privacywetgeving, wordt de noodzaak benadrukt om consumenten meer controle te geven over hun persoonlijke data.…
Welke verantwoordelijkheid hebben bedrijven als hun diensten verslavend worden?Marketeers doen er alles aan om hun producten zo goed mogelijk te…
Hoe beïnvloed je jouw klanten? Waarmee kun je nou aantrekkelijker zijn dan de rest? Hoe verander je gedrag van mensen?…
Stefanie Sijtsma over de switch van 'schuiver' naar merkleverancierDe niet stuk te krijgen Hartman-tuinstoel: iedereen kent hem. Voor de Twentse onderneming…
Aandachtreeks: Zo verdien je aandacht wel (1/8)In de huidige content overloaded wereld wordt iedere minuut vierhonderd uur aan content geupload…
Betekenismarketing in de boekhandel De wereld ligt aan de voeten van de betekenismarketeer. Initiatieven die de markt op z’n kop…
Bedrijven en merken hebben de moeilijke taak om nuttige producten te ontwerpen die aansluiten op specifieke klantbehoeften. In plaats van…
Vorige week kwam I&O Research met een rapport dat wij Nederlanders wel milieubewust denken, maar er niet naar handelen. Tot leedvermaak van…