Velen in ons vakgebied nemen zichzelf veel te serieus. Stel je eens voor dat bakkers, timmerlieden, verwarmingsmonteurs, onderwijzers of andere vaklieden dezelfde praktijken hanteren als velen van ons?
Als je als merk werkelijk vooruit wilt - en dat zou toch elk merk moeten willen - dan is een radicale merkdenker goud waard.
Slechts een op de drie mensen op tv is vrouw, terwijl meer dan de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat. Bovendien worden vrouwen vaak in stereotiepe rollen geplaatst.
In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
Bonus: het is ook goed voor je SEOEen drempelvrije website is niet alleen een zaak voor de ontwikkelaar van je…
Boekrecensie van ‘Het communicatie DNA’ (Korneel Warlop)‘Tips en tricks voor de communicators van vandaag en morgen’, luidt de ondertitel van…
Maak eerst een schrijfplan, begin vervolgens met je body, verzin daarna je intro en bedenk op het laatst pas een…
Heb je ze gezien, de bordjes bij de paar laatste persconferenties over corona? De overheid is er na een jaar…
Het bouwen van een merk begint met positioneren en segmenteren. Dan rijst de vraag hoe een organisatie een merk wil en kan communiceren.…
Met 5 tips om goed op kritiek te reageren‘Wat een super bedrijf zijn jullie! Thanks voor de geweldige service.’ Bam!…
Schrijf zoals je praat: 12 tips om je lezer te boeien en te bindenAls je tekstschrijver of 'contentcreator' bent, is het belangrijk…
Blijf jezelf, maar kill your darlingsEen rookgordijn van jargon, camoufleren met marketingtermen of schuilen in de bunker van beeldspraak. Waarom…