Bonus: het is ook goed voor je SEOEen drempelvrije website is niet alleen een zaak voor de ontwikkelaar van je…
Boekrecensie van ‘Het communicatie DNA’ (Korneel Warlop)‘Tips en tricks voor de communicators van vandaag en morgen’, luidt de ondertitel van…
Maak eerst een schrijfplan, begin vervolgens met je body, verzin daarna je intro en bedenk op het laatst pas een…
Heb je ze gezien, de bordjes bij de paar laatste persconferenties over corona? De overheid is er na een jaar…
Het bouwen van een merk begint met positioneren en segmenteren. Dan rijst de vraag hoe een organisatie een merk wil en kan communiceren.…
Met 5 tips om goed op kritiek te reageren‘Wat een super bedrijf zijn jullie! Thanks voor de geweldige service.’ Bam!…
Schrijf zoals je praat: 12 tips om je lezer te boeien en te bindenAls je tekstschrijver of 'contentcreator' bent, is het belangrijk…
Blijf jezelf, maar kill your darlingsEen rookgordijn van jargon, camoufleren met marketingtermen of schuilen in de bunker van beeldspraak. Waarom…
Maar dan geen klef verhaal over verbindingEn toen waren we gestopt met luisteren. En met het gesprek. Nee, dit wordt…
Interview met Mirjam Otten, directeur Communicatie bij Politie NederlandHoewel de polarisatie in de samenleving toeneemt waarbij vooral de buitenranden scherper…
Corporate is onpersoonlijk en medewerkers zijn grillig, virtual influencers kunnen helpenEmployee advocacy kan fantastische effecten hebben op je bedrijf. Dat…
Een logo als communicatiecampagneHet logo is het belangrijkste element van een merk. Van oudsher bedoeld om te zorgen voor herkenning…