Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Purpose: De norm voor concurrentievoordeel en impact

In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?

Met deze tips maak jij je content toegankelijker

Bonus: het is ook goed voor je SEOEen drempelvrije website is niet alleen een zaak voor de ontwikkelaar van je…

Niet communiceren bestaat niet

Boekrecensie van ‘Het communicatie DNA’ (Korneel Warlop)‘Tips en tricks voor de communicators van vandaag en morgen’, luidt de ondertitel van…

De beste schrijftip: schrijf gewoon!

Maak eerst een schrijfplan, begin vervolgens met je body, verzin daarna je intro en bedenk op het laatst pas een…

Zelfs de overheid weet het nu: visual storystelling heeft véél meer kracht

Heb je ze gezien, de bordjes bij de paar laatste persconferenties over corona? De overheid is er na een jaar…

Hoe breng jij je merk over?

Het bouwen van een merk begint met positioneren en segmenteren. Dan rijst de vraag hoe een organisatie een merk wil en kan communiceren.…

Zo kom je met de perfecte reactie op reviews (en dat is belangrijk!)

Met 5 tips om goed op kritiek te reageren‘Wat een super bedrijf zijn jullie! Thanks voor de geweldige service.’ Bam!…

Zó maak jij je tekst aantrekkelijk voor je lezers

Schrijf zoals je praat: 12 tips om je lezer te boeien en te bindenAls je tekstschrijver of 'contentcreator' bent, is het belangrijk…

Verschuil je niet achter woorden

Blijf jezelf, maar kill your darlingsEen rookgordijn van jargon, camoufleren met marketingtermen of schuilen in de bunker van beeldspraak. Waarom…

Hoe krijgen we het gesprek terug?

Maar dan geen klef verhaal over verbindingEn toen waren we gestopt met luisteren. En met het gesprek. Nee, dit wordt…

(Podcast) ‘Politieagenten zijn geweldige verhalenvertellers’

Interview met Mirjam Otten, directeur Communicatie bij Politie NederlandHoewel de polarisatie in de samenleving toeneemt waarbij vooral de buitenranden scherper…

Waar horen virtual humans?

Corporate is onpersoonlijk en medewerkers zijn grillig, virtual influencers kunnen helpenEmployee advocacy kan fantastische effecten hebben op je bedrijf. Dat…