Dezelfde marketingcase, drie verschillende oplossingen.
Een praktische gids voor het trotseren van opvallend pluimage, het vinden van jouw tribe en hoe om te gaan met de 2 virussen die door de jungle die Linkedin heet razen.
Heb je twijfel of een awarduitreiking binnenkort plaatsvindt? Kijk dan op LinkedIn.
Groot, groter, grootst. Het gaat al lang niet meer op als we het over een zinvol leven hebben. Zijn we als marketeers in staat de gangbare definitie van groei te herdefiniëren?
Ammehoela met je "Het leven moet snel en frictieloos zijn"Hier op Marketingfacts houden we het doorgaans graag bij de feiten,…
'Vroeger is dood, lang leve vroeger!'De ervaren reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft een brandende ambitie om het vak te verrijken. Niet…
Stonden de laatste tien jaar in het teken van de mobiele revolutie, de komende jaren zal de ‘wearable’ computer het…
Het vertrouwen in een merk komt te voet en gaat te paard. Waar voorheen alleen fysieke productbeleving werd meegenomen, weegt…
Beïnvloeding blijft een hot topic, maar weet je ook welke klanten je kunt overtuigen? Ik heb onlangs gesproken met een…
Beantwoord de vragen. Hoe hoog is de urgentie? Goed onderhouden klantendata vormen het kroonjuweel van elke organisatie. Zonder klanten kan…
Het was de kickoff van het symposium over Things, connected dingen die iets doen, en de betekenis daarvan Gisteren vond…
Niemand dwingt mij om álle 'relevante' blogs en álle vakliteratuur te lezen. Maar waarom voelt het dan toch alsof mijn…