Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

'Leuk dat je er bent!'

Hoe beïnvloeden chatbotberichten de merkbetrokkenheid?Ongeveer een kwart van de Nederlandse organisaties zet chatbots in om vragen, klachten en opmerkingen van…

Vergroot het geluk van zakelijke klanten

Behoefte aan gepersonaliseerde, empathische marketing groeit gestaagOm eenzaamheid te overwinnen in deze periode van thuiswerken en het geluk te vergroten,…

Stand van Webcare: is corona een versneller voor ontwikkelingen in digitaal klantcontact?

De inzet van machine assistance, live chat en voice anno 2020Selfservice kanalen en de inzet van machine assistance in de…

Van verkoper en HR-medewerker tot hulpsinterklaas: vijf manieren om chatbots in te zetten

Als consument worden we meer en meer verwend. Kom je op een website en heb je een vraag of opmerking…

Automated communication: zo staan we er voor

De overgang naar een digitale-communicatieomgeving heeft de manier waarop consumenten en merken met elkaar communiceren in de afgelopen tientallen jaren drastisch…

De beste chatbots zijn informatief én grappig

Nooit meer in de wachtstand als je belt naar een organisatie, maar direct geholpen worden. Dat klinkt als muziek in de oren.…

DELA brengt leven in de brouwerij

Uitvaartbedrijf wil excelleren op NPS en tevredenheid van medewerkersDELA is afgelopen jaar uitgeroepen tot Best Workplace van Nederland. Dat succes…

Google wil hét platform worden voor voice- en chatbots

Google Cloud Summit: bouw binnen een paar minuten een chatbot op basis van Q&A'sEigenlijk zijn we al twee eeuwen lang…

Chatbot-checklist: moet je er wel aan beginnen?

Een chatbot kan voor gebruikers veel voordelen opleveren in elke stap van de klantreis. Maar ook als marketeer kan een…

De groeipijn van chatbots: praat Nederlands met me

De huidige generatie chatbots maakt de belofte van een menselijk gesprek niet waar. Taal is zeg maar nog niet echt…

De week op social: slimmer netwerken op LinkedIn, bots vinden in Messenger, redesign Google Nieuws

Welkom bij een nieuwe editie van deze wekelijkse rubriek waarin ik je op de hoogte houd van de laatste ontwikkelingen…

Chatbots: de meterstanden zijn pas het begin

Interview met Joos Luteijn, manager digital EnecoZit je op Facebook? Dan is het doorgeven van je meterstanden nu een eitje.…