Uit de resultaten van Mentorship.agency blijkt dat werkplezier de hoogste prioriteit heeft bij werknemers, met 70% van de respondenten die dit als het belangrijkste aspect aangeven.
Tips om ‘het proces van het stellen van gedeelde verwachtingen en het vasthouden daaraan’ te verbeterenBedrijven die een marketingafdeling hebben,…
Voor de bureauwereld is het nu het beste om het woord ‘bureau’ te vergetenDe Nederlandse bureauwereld had het al heel…
Reclame is de gouden gans van marketing en communicatie. Maar in de coronacrisis is gebleken dat andere disciplines de aandacht…
Ons bureau veranderde in een coöperatie. Je hebt nu de tijd voor een gesprek. Corona-maatregelen worden versoepeld. Zomerse euforie wordt…
Albert Heijn gaat "op zoek naar een onderscheidend campagne-construct" en schrijft daarvoor een pitch uit. Gaat het dan zo slecht…
Oprichter Achtung McGarryBowen spreekt zich uit over Nederlandse bureauwereldOoit waarschuwde hij al dat Nederlandse creativiteit – "als je niet oppast" –…
Tien tips uit het onderzoek What Clients Think 2018Het onderzoek What Clients Think is voor de vijfde keer uitgevoerd. Gebaseerd op interviews…
Tot voor kort was Ivo Roefs topman ('co-CEO') van een van Nederlands grootste reclamebureaus (DDB & Tribal). Nu is hij…
Bert Hagendoorn over bureaupositionering, cultuur en het werken aan merk en marketingDe relatie tussen marketeers, marketingafdelingen en de creatieve bedrijven…
Nanda Idink over de relatie tussen de marketing-afdeling en marketing-dienstverleners, en hoe het beter kan'Creativity is intelligence having fun' is misschien…
De realiteit van de bureauwereld is in transitie: klanten die digitale kunde in huis halen, de strijd om talent, consultancypartijen…