IAB Europe zet met de publicatie van concept-standaard eerste stap naar consistente meting van prestaties retail media.
Hoe de potentie van adverteren op TV vaak door marketeers wordt onderschat en waarom dit een grote fout is.
De thumbstop-ratio meet je door het aantal 3-second videoplays te delen door het aantal impressies.
‘Marketers ruin everything’ zei Gary Vaynerchuck ooit, maar nu maken robots de marketing kapot. Of in elk geval.... anders.
Reclame: Voor sommigen een vies woord, maar wel belangrijk - Hoe kun je dit bewuster doen?Vandaag gaan we het hebben…
De uitgaven van adverteerders op tv en sociale media zijn twee keer zo hoog als de dagelijkse consumptieJohn Lewis ging…
Van podcasts onderweg naar podcast thuis op de bankPodcasts zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Op…
Consumenten hebben meer aandacht bij hun podcasts dan bij het televisiekijkenPodcasts, ze zijn er tegenwoordig voor elke niche. Over elk…
Een affiliate campagne kan een enorme bijdrage leveren aan je commerciële doelstellingen. Maar hoe val je op tussen alle andere…
Betekenen de ontwikkelingen binnen online privacy tracking het einde van online adverteren zoals we dat nu kennen?Third party cookies zorgen…
Heerlijke films: We lichten de top vijf van de twintig meest creatieve en effectieve reclamecampagnes uitData analytics en brand consulting-bedrijf…
Overige social media groeien ook, maar minderOnderzoeksbureau WBR Insights en social advertising bureau Smartly.io, dat werkt voor merken als Zalando,…