‘Marketers ruin everything’ zei Gary Vaynerchuck ooit, maar nu maken robots de marketing kapot. Of in elk geval.... anders.
Reclame: Voor sommigen een vies woord, maar wel belangrijk - Hoe kun je dit bewuster doen?Vandaag gaan we het hebben…
De uitgaven van adverteerders op tv en sociale media zijn twee keer zo hoog als de dagelijkse consumptieJohn Lewis ging…
Van podcasts onderweg naar podcast thuis op de bankPodcasts zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Op…
Consumenten hebben meer aandacht bij hun podcasts dan bij het televisiekijkenPodcasts, ze zijn er tegenwoordig voor elke niche. Over elk…
Een affiliate campagne kan een enorme bijdrage leveren aan je commerciële doelstellingen. Maar hoe val je op tussen alle andere…
Betekenen de ontwikkelingen binnen online privacy tracking het einde van online adverteren zoals we dat nu kennen?Third party cookies zorgen…
Heerlijke films: We lichten de top vijf van de twintig meest creatieve en effectieve reclamecampagnes uitData analytics en brand consulting-bedrijf…
Overige social media groeien ook, maar minderOnderzoeksbureau WBR Insights en social advertising bureau Smartly.io, dat werkt voor merken als Zalando,…
Over de kracht van een foto als showroomlokkertje‘Content is king’. Ik lees het heel vaak. Maar is het eigenlijk (nog)…
Achterop je favoriete tijdschrift, tussen je favoriete televisieprogramma, langs de snelweg en voor de start van je filmavondje in de bioscoop.…
MarketingTribune kwam deze week met zijn meest los opgevraagde nummer van het jaar, waarin het de Nielsen-cijfers van de Top-100…