Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Eerste stap naar consistente vergelijking prestaties retail media gezet

IAB Europe zet met de publicatie van concept-standaard eerste stap naar consistente meting van prestaties retail media.

Waarom op TV adverteren voor een online merk nog steeds interessant kan zijn

Hoe de potentie van adverteren op TV vaak door marketeers wordt onderschat en waarom dit een grote fout is.

Hoe je met jouw advertentie een scroll stopt in 3 seconden

De thumbstop-ratio meet je door het aantal 3-second videoplays te delen door het aantal impressies.

Zo kan Starbucks door Banksy de visuals laten maken

‘Marketers ruin everything’ zei Gary Vaynerchuck ooit, maar nu maken robots de marketing kapot. Of in elk geval.... anders.

Into The Woods episode 4: Duurzaam en bewust adverteren

Reclame: Voor sommigen een vies woord, maar wel belangrijk - Hoe kun je dit bewuster doen?Vandaag gaan we het hebben…

Goed plan: adverteren in podcast

De uitgaven van adverteerders op tv en sociale media zijn twee keer zo hoog als de dagelijkse consumptieJohn Lewis ging…

Marketing&Facts: Podcastluisteraars

Van podcasts onderweg naar podcast thuis op de bankPodcasts zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Op…

‘Stop met tv-commercials, adverteer in podcasts’

Consumenten hebben meer aandacht bij hun podcasts dan bij het televisiekijkenPodcasts, ze zijn er tegenwoordig voor elke niche. Over elk…

Met deze 10 tips maak jij het verschil als adverteerder in affiliate marketing

Een affiliate campagne kan een enorme bijdrage leveren aan je commerciële doelstellingen. Maar hoe val je op tussen alle andere…

Online privacy tracking & online adverteren: wat gaat er veranderen?

Betekenen de ontwikkelingen binnen online privacy tracking het einde van online adverteren zoals we dat nu kennen?Third party cookies zorgen…

Creativiteit in crisistijd

Heerlijke films: We lichten de top vijf van de twintig meest creatieve en effectieve reclamecampagnes uitData analytics en brand consulting-bedrijf…

Winkel zet vooral in op Facebook

Overige social media groeien ook, maar minderOnderzoeksbureau WBR Insights en social advertising bureau Smartly.io, dat werkt voor merken als Zalando,…