Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Het belang van aandacht: zo verdien je het

Boekrecensie 'Aandachtsmarketing'Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: 'Aandachtsmarketing' van Klaas…

De bereikparadox: bereik is nog geen aandacht

Aandachtstreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (5/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks: zes observaties waarom. Afgelopen weken…

Spaarzaam vertrouwen en de vrijwillige aandacht voor merken

Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (4/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie…

Overvloed zorgt voor roep om relevantie

Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (3/6)In deze blogreeks deel ik elke week een observatie waarom aandacht het nieuwe…

Media-explosie zorgt voor kanaalstress

Aandachtstreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (2/6)Vorige week beschreef ik waarom door de reclamedeflatie aandacht schaarser is dan ooit. In deze…

Adverteerders worstelen met reclame-deflatie

Aandachtreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (1/6)​Herken je dat het steeds lastiger wordt om überhaupt nog op te vallen…

Écht aandacht verdienen met het Verdiende Aandacht Canvas

Zo verdien je aandacht wel (8/8)Aandacht is door de toenemende digitalisering en fragmentatie van media schaarser dan ooit. Mensen willen…

Online lokkertjes aan banden?

Een gedragscode voor online retail'Nog enkele producten op voorraad', 'populairste keuze', 'koop nu en betaal achteraf': menig webwinkelier tovert allerhande…

Belonen loont: geef iets extra’s

Aandachtreeks: Zo verdien je aandacht wel (7/8)Winacties, kortingen, beloningen, loyaliteitsprogramma’s. Al sinds jaar en dag spelen ze een rol in…

You’ll never walk alone: hoe marketing verbindt

Aandachtreeks: Zo verdien je aandacht wel (6/8)Kippenvel na de finale van de Champions League-finale afgelopen zaterdag. De wedstrijd was niet…

NIEUW! Hoe iets nieuws automatisch onze interesse wekt

Aandachtreeks: zo verdien je aandacht wel (5/8)In de aandachtreeks namen we je afgelopen weken mee in de werking van aandacht en de aandachtstrekkers…

Marketing scoort beter met een lach en een traan

Aandachtreeks: zo verdien je wél aandacht (4/8)In de aandachtreeks namen we je afgelopen weken mee in de werking van aandacht…