Boekrecensie 'Aandachtsmarketing'Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: 'Aandachtsmarketing' van Klaas…
Aandachtstreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (5/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks: zes observaties waarom. Afgelopen weken…
Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (4/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie…
Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (3/6)In deze blogreeks deel ik elke week een observatie waarom aandacht het nieuwe…
Aandachtstreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (2/6)Vorige week beschreef ik waarom door de reclamedeflatie aandacht schaarser is dan ooit. In deze…
Aandachtreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (1/6)Herken je dat het steeds lastiger wordt om überhaupt nog op te vallen…
Zo verdien je aandacht wel (8/8)Aandacht is door de toenemende digitalisering en fragmentatie van media schaarser dan ooit. Mensen willen…
Een gedragscode voor online retail'Nog enkele producten op voorraad', 'populairste keuze', 'koop nu en betaal achteraf': menig webwinkelier tovert allerhande…
Aandachtreeks: Zo verdien je aandacht wel (7/8)Winacties, kortingen, beloningen, loyaliteitsprogramma’s. Al sinds jaar en dag spelen ze een rol in…
Aandachtreeks: Zo verdien je aandacht wel (6/8)Kippenvel na de finale van de Champions League-finale afgelopen zaterdag. De wedstrijd was niet…
Aandachtreeks: zo verdien je aandacht wel (5/8)In de aandachtreeks namen we je afgelopen weken mee in de werking van aandacht en de aandachtstrekkers…
Aandachtreeks: zo verdien je wél aandacht (4/8)In de aandachtreeks namen we je afgelopen weken mee in de werking van aandacht…