De realiteit is dat 75% van de merken niet gemist wordt wanneer deze zouden verdwijnenIn een vorig artikel op Marketingfacts ben…
Nu het onwerkelijke werkelijkheid is, heeft aandachtsmarketing momentumPlak ergens ‘marketing’ achter en na het eerste congres hebben we het al…
Boekrecensie 'Aandachtsmarketing'Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: 'Aandachtsmarketing' van Klaas…
Aandacht is de nieuwe economie en ‘s werelds meest waardevolle resource, aldus Paul MacGregor tijdens de Cannes Lions in 2016.…
Zes observaties waarom aandacht superschaars is (6/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze laatste blog beschrijf ik de negatieve invloed…
Aandachtstreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (5/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks: zes observaties waarom. Afgelopen weken…
Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (4/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie…
Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (3/6)In deze blogreeks deel ik elke week een observatie waarom aandacht het nieuwe…
Aandachtstreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (2/6)Vorige week beschreef ik waarom door de reclamedeflatie aandacht schaarser is dan ooit. In deze…
Aandachtreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (1/6)Herken je dat het steeds lastiger wordt om überhaupt nog op te vallen…
Zo verdien je aandacht wel (8/8)Aandacht is door de toenemende digitalisering en fragmentatie van media schaarser dan ooit. Mensen willen…
Een gedragscode voor online retail'Nog enkele producten op voorraad', 'populairste keuze', 'koop nu en betaal achteraf': menig webwinkelier tovert allerhande…