Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De effectiviteit van je campagne: Over aandacht en creatie

De realiteit is dat 75% van de merken niet gemist wordt wanneer deze zouden verdwijnenIn een vorig artikel op Marketingfacts ben…

Verhoogde aandacht voor aandacht in marketing

Nu het onwerkelijke werkelijkheid is, heeft aandachtsmarketing momentumPlak ergens ‘marketing’ achter en na het eerste congres hebben we het al…

Het belang van aandacht: zo verdien je het

Boekrecensie 'Aandachtsmarketing'Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: 'Aandachtsmarketing' van Klaas…

Zo bereik je de multitaskende consument

Aandacht is de nieuwe economie en ‘s werelds meest waardevolle resource, aldus Paul MacGregor tijdens de Cannes Lions in 2016.…

Marketeers, pas op voor digitale obesitas

Zes observaties waarom aandacht superschaars is (6/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze laatste blog beschrijf ik de negatieve invloed…

De bereikparadox: bereik is nog geen aandacht

Aandachtstreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (5/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks: zes observaties waarom. Afgelopen weken…

Spaarzaam vertrouwen en de vrijwillige aandacht voor merken

Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (4/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie…

Overvloed zorgt voor roep om relevantie

Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (3/6)In deze blogreeks deel ik elke week een observatie waarom aandacht het nieuwe…

Media-explosie zorgt voor kanaalstress

Aandachtstreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (2/6)Vorige week beschreef ik waarom door de reclamedeflatie aandacht schaarser is dan ooit. In deze…

Adverteerders worstelen met reclame-deflatie

Aandachtreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (1/6)​Herken je dat het steeds lastiger wordt om überhaupt nog op te vallen…

Écht aandacht verdienen met het Verdiende Aandacht Canvas

Zo verdien je aandacht wel (8/8)Aandacht is door de toenemende digitalisering en fragmentatie van media schaarser dan ooit. Mensen willen…

Online lokkertjes aan banden?

Een gedragscode voor online retail'Nog enkele producten op voorraad', 'populairste keuze', 'koop nu en betaal achteraf': menig webwinkelier tovert allerhande…