Yves Gijrath over lef, ondernemen en boerenverstand

Yves Gijrath over lef, ondernemen en boerenverstand
, KBIRI
@kbiri

Yves Gijrath is oprichter van GMG (Gijrath Media Groep) en daarmee verantwoordelijk voor vers chillende magazine publicaties (Miljonair, Jackie, JFK en Green) maar ook events als het bekende “Miljonair Fair”. In dit interview gaan we in op zijn visie op ondernemerschap, de persoon Yves Gijrath, hoe hij zijn persoonlijkheid vertaalt naar de werkvloer bij GMG en ook het begrip “Lef” komt aan bod. Want we kennen allemaal de verhalen rondom zijn persoon, maar vindt Gijrath zichzelf eigenlijk wel iemand met lef? Hieronder het video-interview.

Volgens Gijrath is het voor het runnen van een business van groot belang om een goede financiële overview te hebben. Volgens Gijrath draait de kern van ondernemen om “Passie, boerenverstand en de nuchterheid van waarom je bent begonnen”.

 

 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Erg leuk en omnderhoudend interview met mooie anekdotes. Nice work ;-)

    geplaatst op
  • Erg leuk!
    Deze man en alle andere ondernemers zijn het tegenover gestelde van marketeers en marketing onderzoekers. Dat zijn namelijk de mensen die geen doel hebben, geen risico durven nemen, geen boeren verstand hebben en het begrip passie niet begrijpen.
    Het is voor een ondernemer ook altijd moeilijk om met marketeers en mensen die hun werk laten leiden door onderzoek op een lijn te komen.
    Die mensen kunnen nooit vooruit of vrij denken.
    Achteraf natuurlijk wel, dan staan marketeers en onderzoekers weer in de rij om mee te doen of te zeggen: 'Zie je wel...'
    Zou goed zijn als marketingfacts zich eens meer op ondernemers ging richten i.p.v. de ingeslapen weinig inspirerende loon-werker.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.