De Nationale Marketing Strijd komt er weer aan!

23 november 2009, 07:28

{title}De Nationale Marketing Strijd is een landelijk evenement waaraan 165 studenten, die overwegend in de laatste fase van hun studie zitten, meedoen (zie ook: ‘Marketingtalent verzamelt zich voor de Nationale Marketing Strijd’, hier de winnaar van vorig jaar en dit verslag). Ze werken in teamverband aan cases van bedrijven zoals de Nederlandse Spoorwegen, Unilever, TNT, Akzo Nobel, DSM, T-Mobile, Oce, Fairchild en Alice. Tijdens deze twee dagen zal via een knock-out systeem één team uiteindelijk de titel ‘Grootste Marketing Talent 2010’ en een geldprijs van 2000 euro mee naar huis nemen. Het thema van dit jaar is ‘Can you feel it?’

Het evenement zal dit jaar wederom georganiseerd worden door Stichting Nationale Marketing Strijd en zal plaats vinden op 2 en 3 februari in het NH Hotel te Waalwijk. De Nationale Marketing Strijd is voor studenten de ideale manier om in contact te komen met verschillende grote bedrijven. De finaledagen bestaan uit een aantal rondes waarin studenten marketingcases oplossen, gerelateerd aan het thema. Daarnaast zijn er ook genoeg andere activiteiten zoals workshops, diners, avondprogramma en een eindfeest. Aan het eind van deze strijd zal het winnende team naar huis gaan met de titel ‘Grootste Marketing Talent 2010’ en een geldprijs van 2000 euro. Studenten kunnen het thema opvatten als een test voor hoe groot hun gevoel voor marketing is. In dit geval gaat het om ‘Can you feel marketing’?

Voor meer informatie over de Nationale Marketing Strijd en om je in te schrijven kijk je op de website www.nationalemarketingstrijd.nl. ‘Can you feel it?’ Marketingfacts was vorig jaar aanwezig tijdens de Nationale Marketing Strijd. Zie onderstaand filmpje voor een impressie:

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts, bestaat tegenwoordig uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Zie ook colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!