Nieuwe 10 Minuten podcast :: Creativiteit
Deze 11e editie van de 10 Minuten podcast gaat over creativiteit. Centraal staat de definitie van Ken Robinson “Imaginative processes with outcomes in the public world that are: 1. original and 2. of value.” Aan de orde komen onderwerpen als waardecreatie, relevantie, interactie, ondernemen, de rol van strategie en de consequenties van de ‘conceptual age’.
Veel plezier met de nieuwe 10 Minuten :: Creativiteit en luister hoe Dirk Johan en Jeroen de Bakker bijna ruzie krijgen over wie wat bedacht heeft….
Show notes:
De genoemde boeken zijn: Ken Robinson (2001) – Out of Our Minds: Learning to Be Creative. Chicester: Capstone & Daniel Pink (2008) – A Whole New Mind: Why Right-Brainers Will Rule the Future. London: Marshall Cavendish Business.
Eerdere uitzendingen van de 10 Minuten podcast zijn:
- 10 Minuten :: Effectmeting
- 10 Minuten :: 2008 en 2009 :: achter- en vooruitkijken
- 10 Minuten :: Brand Programming :: het ontwikkelen van geïntegreerde campagnes
- 10 Minuten :: Barrières bij geïntegreerde campagnes
- 10 Minuten :: Connected Products
- 10 Minuten :: 24/7 Shame & Fame
- 10 Minuten :: Viral Marketing
- 10 Minuten :: Interactieve Televisie
- 10 Minuten :: Mobile Advertising
- 10 Minuten :: Innovation Graveyard
Podcast werkt niet, heb je een of andere Quicktime plugin voor nodig. Dus…not.
Waarom geen open source formaat?
@ Henk :: klopt is Quicktime. Dan is beluisteren via iTunes ook geen optie neem ik aan… Excuses voor het ongemak, we gaan een oplossing verzinnen.
Ik heb em; via VLC Videolan werkt hij.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!