Idealize: Herwin van den Berg over Heineken The City

19 december 2008, 08:41

Op Idealize is bovenstaand interview met Herwin van den Berg, marketingdirecteure Heineken Nederland terug te vinden. Van den Berg, in 2007 marketeer van het jaar, ontvangt in het onlangs geopende Heineken The City in Amsterdam. Leuk interview, over zijn inspiratie, over het “beraken” van consumenten, over innovatie bij Heineken en natuurlijk over The City. Kijken!

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Tim S.

    plezant interview, volgens mij een hele goede directeur om van te leren!

    over paar jaar maar eens een sollicitatie de deur uit doen.


    19 december 2008 om 09:27
    mgvandenbroek

    @Tim S.: Moet je wel een leuke brief schrijven, want volgens mij zijn er nog wel meer mensen, die graag bij Heineken willen werken 😉


    19 december 2008 om 12:12
    Bas

    heel toevallig woon ik bij deze winkel om de hoek. Allereerst, het is een zeer mooi winkel geworden. Helaas moet ik wel constateren dat er echt geen hond naar binnen gaat, ze doen uiterste pogingen om mensen te trekken door buiten spullen te zetten (en bijv. een groene loper neer te leggen). Het probleem is dat de ramen gewoon te klein zijn waardoor de winkel een wat gesloten karakter heeft. Ik hoop dat Heineken het tij nog kan keren (of de doelstelling dat winkel zichzelf moet gaan onderhouden loslaten). Het zou zonde zijn.


    23 december 2008 om 09:15

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!