Viral: Sinterklaas is het zat

15 november 2008, 10:00

Sinterklaas is sinds vandaag weer in het land. Bij YouTube kwam ik (toen ik zocht naar het Sinterklaas lied van Het Goede Doel) dit filmpje van Koefnoen tegen. Viral Friday heeft hij nog niet gehaald, maar hij is wel grappig. Op het moment dat ik dit schrijf is het filmpje 156.200 maal bekeken in iets meer dan een maand tijd. Vooral op Hyves is het een hit. In de statistieken van de film kun je zien dat de film meer dan 81.000 keer via de inbox van Hyves-acounts is bekeken.

Mark de Bruin
Innovatiestrateeg bij Consumentenbond

Mark de Bruin (@mdebruin) schreef in 2007 zijn eerste blog bij Marketingfacts. Inmiddels zijn het er meer dan 150. Mark (1976) is senior marketeer met expertises in innovatie, online marketing, mobiliteit en digitale proposities via nieuwe media (internet, apps, social media, internet of things en AI) met focus op relevantie op langere termijn. Onderwerpen waar Mark graag over schrijft zijn: apps, Spotify, social media, trends en innovatie. Mark heeft vanaf 1997 bij deze werkgevers gewerkt aan innovatie, product ontwikkeling & marketing: Philips Origin eCommerce (1997/1998), PTT Post (1998-2000), Het Financieele Dagblad (2000-2004) 9292OV (2004-2011), ANWB (2011-2022) en 9292 (2022-2024). Vanaf 1 augustus 2024 werkt Mark als Innovatiestrateeg bij de Consumentenbond.

Categorie
Tags

6 Reacties

    Matthijn

    Het is idd een leuk filmpje


    15 november 2008 om 16:48
    Michel

    Wat een leuk filmpje op Marketingfacts.

    en euh.

    de diepgang?


    15 november 2008 om 16:54
    Multus

    Geinig inderdaad. Had hem al langs zien komen op dumpert.


    15 november 2008 om 17:21
    haraldheukers

    Ik begrijp best dat sinterklaas het een keertje beu is…


    15 november 2008 om 19:59
    Rob

    Briljant filmpje. Koefnoen is sowieso wel geinig.


    16 november 2008 om 13:28
    Mark de Bruin

    Het gaat best hard met dat filmpje. Tussenstand 17 november 7.45: hij is nu 187.000 maal bekeken waarvan 99.000 maal via Hyves.

    @Michel: diepgang? kredietcrisis, aandelen, IJslandse spaarrekening, Sint nationaliseren, etnomarketing, eenouder gezinnen door scheiding….


    17 november 2008 om 05:48

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!