‘The Da Vinci Code Trail’ op het congres Games & Marketing in Mediaplaza
Media Plaza organiseert op 7 juni ‘Games, de G in de marketingmix’, een congres over games en marketing. Een van de sprekers is Martin Lundin van Sony Ericsson die over de online-game ‘The Da Vinci Code Trail’ komt spreken. Deelnemers aan dit congres krijgen achtergrondinformatie over de ontwikkeling en effectiviteit van deze game als marketinginstrument.
Andere sprekers zijn onder meer Mike Parsons managing partner van Tribal/DDB die een overzicht zal geven van games in advertising campagnes en Eric Clemenceau de vice president van Massive Incorporated die toepasbaarheid en meetbaarheid van in-game advertising zal illustreren.
Het dagvoorzitterschap is in handen van Jeroen de Bakker van Tequila.
Leuk! Ik neem aan dat er ook een verslagje op marketingfacts komt van dit event?
Zeker & ik geloof dat Gerrit Aikema (van Mediaplaza) ook nog aan het kijken was of hij er nog wat actiever bloggers bij kon betrekken. dus wie weet komt hij wel bij eventblogs uit 😉
Wil je meer weten en zien over de story behind ‘The Da Vinci Code Trail’ die wereldwijd is uitgerold (USA uitgezonderd), kijk dan op ons blog Media Catalyst.
heeft er iemand een verslag van dit congres en van de uitkomsten. ik ben een essay aan het schrijven over games als marketingcommunicatiemiddel…
Heeft er iemand nog input of meningen? Kan games, de G in de marketingmix worden? waarom wel/waarom niet?
Het congres is op 7 juni, dus ik denk dat je op het verslag nog even moet wachten 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!