‘15 minutes of fame’ met Lexus

‘15 minutes of fame’ met Lexus
,

15 minutes of fame met LexusLexus biedt sinds 3 sept. de mogelijkheid om foto’s op te laden die vervolgens verschijnen op het gigantische Reuters-scherm op Times Square in NY.

Deelnemers die hun foto opladen kunnen oa. een nieuwe 2006 Lexus IS winnen, de wagen waarom het allemaal draait.

Alle foto’s vormen samen een mozaiek. De deelnemers ontvangen een e-mail die hen toelaat om hun foto op te mozaiek te lokaliseren via de website of via een live web cam. En natuurlijk zullen ze dan de link snel forwarden naar hun vrienden en familie.

Waar zouden ze dit concept vandaan gehaald hebben?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Je kon al langer een foto van je zelf laten maken in het Times Square Visitor Center waarna je foto op een scherm op het plein werd vertoont in een filmpje, niet echt wereldschokkend vernieuwend dus dit :)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.