Yes! Je bent nu onderdeel van de Marketingfacts community!
Bedankt voor je aanmelding!
Wat goed dat je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief van Marketingfacts. We gaan aan de slag: vanaf nu ontvang je interessante artikelen van Marketingfacts in je mailbox. Handig, maar er is nog veel meer! Zie hieronder.
Recente artikelen
Vuurwerkverkopers draaien dit jaar fors meer omzet: richting de 20 procent hoger dan vorig jaar. En dat heeft volgens de branchevereniging alles te maken met een naderend vuurwerkverbod. Denk daar eens over na: mensen die de laatste jaren liever binnenbleven met een oliebol, staan straks toch in de kou een Mad Bull, Dark Dragon of Black Thunder Cake af te steken. Niet omdat het moet. Maar omdat het straks niet meer kan.
Hoe bouw je een commercieel merk dat structureel maatschappelijke impact maakt? In de tiende aflevering van The Next Tony spreken marketingstrateeg Rupert Parker Brady en voormalig Tony’s Chocolonely-manager Ester van Dusseldorp met Max Kranendijk en Martijn Canters, jeugdvrienden en oprichters van Oma’s Soep.
Hoe twee Brabantse vrienden de radiowereld veroveren en de gevestigde mediareuzen achter zich lieten tijdens de Website van het Jaar 2025 verkiezing.
We are family
Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.