Week 25/2013 Viral Friday: Samsung, LEGO & John McAfee

21 juni 2013, 13:02

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare en ViralBlog, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week video's van Samsung, LEGO & John McAfee. Heb je een tip? Stuur 'm op!

Usher's “Looking 4 Myself” Presented by Samsung

Samsung is on fire de laatste tijd. Deze week zagen we 2 video's exploderen op het internet. Het was geen wonder dat Samsung 2 popsterren gebruikte, want dat werkt heel goed om een video viraal te maken. De eindscore is dat de video met Usher de Jay-Z viral heeft verslagen met 23 miljoen views tegen 12 miljoen views tot nu toe. Usher zelf beweert dat zijn video goed heeft gescoord omdat hij als persoonlijkheid echt bij het merk Samsung past.

The LEGO Movie – Official Teaser Trailer [HD]

Wie houdt er niet van LEGO? En na de vele succesvolle PC/ console games is het tijd voor weer wat actie. Bekijk de nieuwe trailer voor de LEGO film – assembling in 2014. Deze grappige trailer kreeg meer dan 3,5 miljoen views binnen slechts drie dagen!

How To Uninstall McAfee Antivirus

Ooit een goed anti-virus product, nu een stuk crap geworden, die als het je PC/MAC binnendringt door bijvoorbeeld een random update van Adobe lastig te verwijderen is. Hier is een advies van Mr. John McAfee om je te helpen! Waarschuwing, super goede NSFW video met 2,4 miljoen views binnen 3 dagen.

THE INFINITY AUGMENTED REALITY CONCEPT VIDEO

Met Google Glass is augmented reality dichterbij dan men zou denken. Maar alles heeft zo zijn voor- en nadelen, en het is aan de gebruiker hoe er mee om te gaan. Check in ieder geval een mooi voorbeeld van hoe het zou kunnen werken tijdens het daten. Veel mensen zien hier wel wat in blijkt uit de 1,4 miljoen views in een week.

Danny MacAskill's Imaginate

Danny MacAskill is geen onbekende in Viral Friday, noch is RedBull. In deze video zien we Danny zijn stunts doen in een zeer creatieve bijna droomachtige omgeving. Het ziet er uit dat Danny heel veel plezier heeft gehad met de video en ook de 740.000 mensen die de video tot nu toe gezien hebben moeten zeker onder de indruk zijn geweest.

Rudi de Groot
Content Marketeer bij SDIM

Creatief en innovatief met een grote passie voor content- en socialmedia-marketing.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!