Waarom reclamebureaus falen in zoekmachine marketing

5 januari 2004, 12:16

Shari Thurow maakt duidelijk dat SEO en SEM weinig raakvlakken hebben met traditionele reclame.

“Many ad agency copywriters don’t feel they must write in keywords. Instead, they rely on traditional copywriting, using flowery words people just don’t type into search queries”, en andere rake feiten vind je hier.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Eduys

    Prima idee. Ik doe mee.


    5 januari 2004 om 14:43
    mangold

    Stel maar voor!

    Zorg je ook voor een gespreksleider met wat rake stellingen, en een journalist die de opmerkelijkste conclusies en one-liners tot een fijn stukkie smeedt?


    5 januari 2004 om 19:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!